תנועת 'עם שלם' תתמוך באלקין לראשות העיר - סרוגים

תנועת 'עם שלם' תתמוך באלקין לראשות העיר

יו"ר תנועת 'עם שלם' חבר הכנסת לשעבר, הרב חיים אמסלם, הצהיר על תמיכתו בשר זאב אלקין בבחירות לראשות העיר ירושלים. מספר ארבע ברשימתו של אלקין היא נציגת 'עם שלם' תמר אבוחצירא

תנועת 'עם שלם' תתמוך באלקין לראשות העיר

תומך נוסף בזאב אלקין.

יו"ר תנועת 'עם שלם' חבר הכנסת לשעבר, הרב חיים אמסלם, הצהיר על תמיכתו בשר זאב אלקין בבחירות לראשות העיר ירושלים. נזכיר כי בבחירות בהן לא הצליח הרב אמסלם להכנס עם תנועת 'עם שלם' לכנסת הוא זכה בכ- 50,000 קולות.

אמש (ראשון) הגיע הרב אמסלם למטה הצרפתי של אלקין וערך שם את טקס קביעת המזוזה. נציין כי מספר ארבע במפלגתו של אלקין היא תמר אבוחצירא, נציגת תנועת 'עם שלם'.

אבוחצירא שימשה כעוזרת בכירה לראש העיר ניר ברקת וטיפלה בתיק הצרפתי, כשגם אז היה הרב אמסלם זה ששידך ביניהם, וכעת עם שיבוצה של אבוחצירא במפלגתו של אלקין ברור במי מהמועמדים לראשות העיר יתמוך הרב אמסלם.

הרב אמסלם שוחח עם סרוגים והביע שביעות רצון משילובה של אבוחצירא במפלגתו של אלקין: "מחזק את ידיה של תמר אבוחצירא ובטוח בהצלחתה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
שמעתי שתנועת עם שלם עשתה כנס. אתם
שאולי | 27-08-2018 21:02
יודעים איפה? בתא טלפון ועוד נשאר מקום....... בעידן התקשורת יוצרים מצגי שוא של תמיכה שאין מאחוריה כלום.
חחחחחחחחחח חזק חזק חחחחחח
עמוס | 30-10-2018 12:08
חחחחחחחח
2
אמסלם יכול רק להזיק לאלקין.שיתנתק ממנו מיד
עמוס | 28-08-2018 0:03
להרב אמסלם יש הרבה שונאים. והדבר יכול להתנקם באלקין
3
הרב חיים אמסלם שליט"א
משה בן עמי | 28-08-2018 8:09
חבר יקר אני ועוד חברים רבים אחרים נמצא בקשר עם מורנו הרב חיים אמסלם אשר כולנו מעריכים על פעולו, יושרתו ואומץ לבו. אנחנו יודעים כמה הוא מתלבט אם לחזור למדמנה הפוליטית ולזירה אשר נקעה נפשו ממנה. הזירה הפוליטית. אולם לאחרונה אחרי הרוע והסבל שש״ס המושחתת מעבירה אותו והרדיפה אשר אין לתאר ואין לשער ! הוא הגיע להבנה שאם הוא עם העוצמה שלו, המעמד והיוקרה נאבק מאבק הרואי שכזה, מה יעשה האדם הקטן שאין לו את הכוחות הללו ?! הרי כולנו יודעים הליטאיות הספרדית הארורה, אין לה אלוהים, ומצוה חשובה להלחם בה כמו במלחמת עמלק, ולגדע אותה מן השורש, ואם המפלגה שכל כך עשתה רע לספרדיות ושנואה כל כך נמצאת על פי תהום ועל גבול אחוז החסימה, אזי מצוה גדולה לעשות הכל לדחוף אותה ולדרדר אותה שתעלם היא ומנהיגה המורשע בפלילים דרעי, לתהום הנשיה ותישאר פרק רע ולא זכור לטוב בפוליטיקה הספרדית! הרב חיים בשל כעת עם אנרגיות חדשות להיכנס למערכה מחדש.... האיסטרטגיה, והטקטיקה יבואו בהמשך, אך זו קריאת כיוון ליהדות מתונה שפויה ומתבקשת! להלן פנייתי אליו, אנא הצטרפו אלי ללחץ על הרב לעשות מעשה הנדרש לעת הזו! *הרב חיים אמסלם הנכבד!* אני פונה אליך בשמי ובשם מאות ואלפים יהודים מרוקאים, ספרדים, דתיים, ומסורתיים, הרב חיים תחזור להנהיג אותנו, תחזור לכנסת, בכל צורה שתבחר, במפלגה עצמאית, בהצטרפות למפלגה אחרת, בכל מקום שתהיה יהיה זה לברכה! אנחנו מאמינים בך ביכולות שלך, ביושרה שלך, ובמנהיגות שלך! אנא לעת כזאת אל תשב בשקט עם ישראל זקוק לך! אין בכנסת ישראל על כל מפלגותיה, דמות הדומה לך בסגנונה ביכולותיה, וכמי שהוכיח אומץ לב, ונכונות לשלם מחיר יקר, למען אמונותיו ודרכו. אין בזירה הפוליטית, אף מפלגה שהיא גם חברתית, גם עוסקת בעניני דת ומדינה, ברוח היהדות המתונה והמקרבת שאתה מזוהה איתה כל כך! עליך מוטלת המשימה, לקדש את השם ולהראות את יופיה של דת ישראל, למען מדינה יהודית ודמוקרטית, תורה ועבודה, שרות בצה״ל, ציונות אמונית, מתינות דתית, אהבת ישראל, וקירוב הלבבות! הרב חיים אמסלם לך בכוחך זה והושעת את ישראל! בשמי ובשם מאות פעילים המוכנים וממתינים לצאת לדרך בהנהגתך! *משה בן-עמי חדרה*