חסון: "האופוזיציה רופסת; הרשימה המשותפת צבועה" - סרוגים

חסון: "האופוזיציה רופסת; הרשימה המשותפת צבועה"

חה"כ חסון פנה לח"כים באופוזיציה: ״‏לגנות את חברי הכנסת על פנייתם לאו"ם זו מנהיגות", אולם נגד הרשימה הערבית המשותפת הוסיף: "להתנהג בצביעות ולהתקזז עם קואליציה שמעבירה חוקים דורסניים זו אופוזיציה רופסת!"

author-image
חסון: "האופוזיציה רופסת; הרשימה המשותפת צבועה"
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

מימין ומשמאל תקפו את המהלך של הח"כים מהרשימה הערבית המשותפת לגנות את ישראל באו"ם. כבל: "חוק הלאום- בושה. הפנייה של המשותפת לאו״ם- חרפה". חסון פנה  לחבריו באופוזיציה ואמר כי  ״‏לגנות את חברי הכנסת של הרשימה המשותפת על פנייתם לאו"ם זו מנהיגות".

אולם נגד חבר כנסת ב"רשימה המשותפת" הוסיף, כי "להתנהג בצביעות ולהתקזז בלי סוף עם קואליציה שמעבירה חוקים דורסניים זו אופוזיציה רופסת!" דברי יו״ר סיעת המחנה הציוני ומרכז האופוזיציה.

ח״כ איתן כבל הוסיף בטוויטר בתגובה לפניית חברי הרשימה המשותפת לאו״ם: "מצאתם את הדרך הכי לא אלגנטית לקבור את המחאה נגד החוק". גם חברתו לסיעה חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין מסרה כי "הניסיון להשתמש בחוק הלאום כדי לייצר דה לגיטימציה של ישראל, גרוע לא פחות מחוק הלאום בעצמו".

לשמור את המאבקים שלהם לכנסת ולכיכר רבין

"אם יש מאבק שהאופוזיציה ניהלה אותו מתוך הסכמה עמוקה ומשותפת שהיעדרותה של המילה שוויון מנוסח החוק הוא פגיעה בערכי יסוד של מדינת ישראל, היה זה נגד חוק הלאום. המאבק שלנו נגד חוק הלאום ימשך מחד, ומאידך נגד מי שעושים בו שימוש כדי לפגוע במדינת ישראל ובחוסנה. טוב יעשו חברי הרשימה המשותפת אם את המאבקים שלהם ישמרו לכנסת ולכיכר רבין ולא יעבירו אותם לחו"ל. דרך המאבק הזו, לא תסייע במאבק בחוק עצמו ודאי לא למאבק למען שוויון"

חה"כ אורן חזן הגיב למזימתם של חברי הרשימה המשותפת בעצרת באו"ם, והגדיר אותם כ"בוגדים!". לפי נוסח הצהרת האמונים בכנסת ועליו מתחייב כל אחד מחברייה – חוץ מהערבים: "אני מתחייב לשמור אמונים למדינת ישראל ולמלא באמונה את שליחותי בכנסת".

אולם לדבריו, כשהם ענו, 'מתחייב אני', הם התכוונו "לפרלמנט העזתי בו הם פעילים לטובת המחבלים בעזה לא לישראלי! מול יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין אמר: "במקום לחלוק איתם את כסא היו"ר פשוט תוריד אותם ממנו. זו אחריותך הבלעדית!!"

לדברי דב חנין, המתקפה על חבריו למפלגה ברשימה המשותפת "על פגישותיהם בעולם בעניין חוק הלאום היא אנטי-דמוקרטית וצבועה, בטח כשהיא מגיעה ממקורבי נתניהו, אשר נפגש ומתיידד עם האנטישמים בעולם", האשים.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כבל הלוזר של מפלגתו=חרפה. חסון-אסון
עמוס | 27-08-2018 12:09
צמד חמד זה 'חסון את כבל'. יושבים בכנסת מאז שנת תרפ''ט או תרצח. לא תרמו כלום למדינה או לכנסת. רק ישבו במזנון הכנסת ומשם לבית השימוש. ואם חוקקו כמה חוקים, כולם שווים לחוקן. גם אחמד טיבי ימ''ש חוקק אז מה?
2
אמת
דוד | 27-08-2018 22:15
ממשלה בזויה, רמטכל עלוב, מטכל שמן בזוי, פצר ארור, שופטים יהודונים. לא ניתן לכם להוליך שוב את העם כצאן לטבח, כי לעולם כבר ידוע מזמן כי הגרמנים לא היו מצליחים לרצוח 6 מיליון אילולא שיתוף הפעולה שלכם :הרובינשטיינים, הביינישים , הגולדברגים, הברקים, וכל עוזריהם... אך לא עוד!!! בבחירות הקרובות כולנו נלך עם יהודים הגאים ביהדותם. נלך כולנו עם ברוך מרזל ובנצי גיבשטיין , כי הם לא מפחדים מהגויים, הם מבינים ערבית והם יתנו טיפול ראוי לחלאות הערביות, ובפרט לחלאות המחללות את כנסת ישראל !!! כה ייעשה וכה ייכתב בתולדות ישראל !!!
צודק אבל הממשלה וביבי בסיידר גמור
עמוס | 28-08-2018 12:06
צודק המגיב. אבל הממשלה בסיידר וביבי הוא מלך