רשמית: ערן זהבי חוזר לנבחרת ישראל - סרוגים

רשמית: ערן זהבי חוזר לנבחרת ישראל

שנה לאחר שהושעה מהנבחרת בעקבות זריקת סרט הקפטן, ערן זהבי חוזר לנבחרת ישראל וייכלל בסגל הנבחרת למשחקי ליגת האומות. המשחקים הראשונים שלו יתקיימו בספטמבר מול אלבניה וצפון אירלנד

רשמית: ערן זהבי חוזר לנבחרת ישראל
  חוזר לנבחרת. ערן זהבי (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

שנה לאחר שהושעה בעקבות זריקת סרט הקפטן, ערן זהבי הודיע היום (ראשון) כי הוא חוזר לשורות נבחרת ישראל וייכלל בסגל הנבחרת במשחקי ליגת האומות.

בשבועות האחרונים זהבי שוחח עם מאמן הנבחרת אנדי הרצוג ועם המנהל המקצועי וילי רוטנשטיינר, והתנצל על התנהגותו. "טעיתי בתגובה שלי במשחק מול מקדוניה, כאשר ברגע של כעס גדול ותסכול לנוכח התנהגות של קומץ אוהדים זרקתי את סרט הקפטן ופגעתי בכל מאות אלפי האוהדים הנאמנים של הנבחרת" אמר. "אני מתנצל על כך מעומק לבי. אני מביט קדימה, יוצא לדרך חדשה ואין עוד טעם לעסוק במה שהיה".

"החלום הגדול ביותר שלי מהרגע בו התחלתי לשחק כדורגל, היה להצטרף לנבחרת ישראל. זכיתי להיות חלק מהנבחרת וזכיתי להיות הקפטן שלה, ואין כבוד גדול מזה. אני אוהב את הנבחרת ותמיד הייתי גאה לייצג את המדינה ולעשות הכל כדי להביא הישגים ולשמח את האוהדים" הוסיף. "אשמח להיות חלק מהתהליך יחד עם החברים האחרים ולתרום ככל יכולתי. נבחרת ישראל היתה ולעולם תהיה נקודת השיא עבור כל שחקן ואני גאה על הזכות לשוב ולשרת אותה ואת מדינת ישראל. כולנו צריכים להתאחד לטובת הנבחרת ולעשות הכל למען הצלחתה".

רוטנשטיינר והרצוג הוסיפו כי הם שמחים על חזרתו למדים הכחולים. "ערן זהבי הוא שחקן מצוין, ונבחרת ישראל חייבת שהטובים ביותר יהיו חלק ממנה. בשיחות שלי עם ערן לא הסתרתי את השאיפה שלי ושל הרצוג לראות את ערן לובש שוב את המדים הלאומיים, ומסייע לנו להעמיד את הסגל החזק ביותר לקראת כל התמודדות" אמר רוטנשטיינר. "אני מודע להשתלשלות העניינים שהובילה לפרישת ערן מהנבחרת. ערן התנצל על מה שקרה, הביע את רצונו לחזור ולתרום לנבחרת- ואני משוכנע כי זהו מהלך הכרחי והוגן עבור כולם. אני שמח שגם ההתאחדות ראתה זאת כך".

הרצוג הוסיף כי "קפטן נבחרת אוסטריה בעבר וכמי שהוביל אותה והיה חלק מהנבחרת הלאומית של ארצו שנים רבות, אני יודע לזהות אהבה אמיתית לנבחרת וערן בפירוש אוהב את נבחרת ישראל ורוצה לתרום לה בכל אספקט אפשרי. ההחלטה לחזור מהפרישה ולהצטרף שוב לנבחרת אינה פשוטה עבור אף שחקן, אבל ערן שלם עם המהלך וכולנו יחד, הנבחרת, ההתאחדות, האוהדים, נצעד יחד במטרה להוביל את הנבחרת ואת הכדורגל הישראלי גבוה ככל האפשר. כמאמן הנבחרת, אני חייב לעשות הכל כדי שבסגל יהיו השחקנים הטובים בנמצא".

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, רתם קמר, אמר כי חזרתו של זהבי הייתה חשובה מאד עבור ההתאחדות. "ערן זהבי חוזר לנבחרת ואלה בשורות טובות. ההתנצלות שלו כנה, כך גם הרצון הגדול לחזור ולהיות חלק מהנבחרת" אמר. "ליגת האומות בפתח ואני מצפה מכולם לפעול יחד כדי להצליח ולהתאחד סביב הנבחרת. היה חשוב לנו לסגור מעגל לטובת כל הצדדים ובראש ובראשונה כדי להעמיד לרשות הצוות המקצועי את השחקנים הטובים ביותר שיש לכדורגל שלנו. אנחנו פותחים דף חדש ומביטים קדימה בתקווה".

משחקיו הראשונים של זהבי בנבחרת ייערכו ב-7 בספטמבר מול אלבניה, וב-11 בספטמבר מול צפון אירלנד. שאר חבר הסגל למשחקי הקמפיין צפוי להתפרסם ביום שלישי הקרוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו