לארבע שנים ו- 9 חודשים: עבריין המין אלון קסטיאל נכנס לכלא

לארבע שנים ו- 9 חודשים: עבריין המין אלון קסטיאל נכנס לכלא

העבריין אלון קסטיאל שהורשע בביצוע עבירות מין חמורות בארבע נשים, נכנס הבוקר (ראשון) לכלא חרמון ויחל לרצות את העונש שנגזר עליו בסוף החודש שעבר- ארבע שנים ותשעה חודשי מאסר בפועל

author-image
לכמעט 5 שנים: העבריין אלון קסטיאל נכנס לכלא
  קסטיאל בבית המשפט (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

העבריין אלון קסטיאל שהורשע בביצוע עבירות מין חמורות בארבע נשים, נכנס הבוקר (ראשון) לכלא חרמון ויחל לרצות את עונש המאסר שנגזר עליו בסוף החודש שעבר- ארבע שנים ותשעה חודשי מאסר בפועל.

קסטיאל, (37) איש הנדל"ן וחיי הלילה ישלם בנוסף פיצויים לכל אחת מהמתלוננות: 50 אלף שקל לשתיים מהמתלוננות, 15 אלף לשלישית ועשרת אלפים שקלים לרביעית, כך החליט בית המשפט המחוזי בתל אביב.

עוד נגזר על קסטיאל 18 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים אם ייבצע עבירות דומות., זאת בעוד הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להטיל על קסטיאל שמונה שנות מאסר.

השופטים גלעד נויטל, טלי חיימוביץ וגרשון גונטוטניק כתבו בגזר הדין: "זאת תמונת עבריינותו של הנאשם – שאיננה חד פעמית. במהלך השנים הנאשם ביצע עבירות מין כשהוא עושה זאת כל פעם כלפי מתלוננת אחרת תוך התעלמות מרצונה, מכבודה ומזכותה על גופה. פולש לפרטיותה ופוגע במתלוננת באופן חמור עד חמור מאוד. הנאשם יכול היה להימנע מעבירות אלה מלכתחילה בהן במהלכן לא כל שכן שהמתלוננות הבהירו לנאשם במלל בהתנהגות שהן אינן מעוניינות".

בחודש ינואר האחרון, לאחר שהורשע בתקיפה מינית של ארבע נשים, חתם קסטיאל על עסקת טיעון, במסגרתה הוא הורשע, בניסיון אונס מעשה מגונה בכוח, מעשה מגונה ובהטרדה מינית, אך לא במעשה אונס. אך לא כלל הסכמה על העונש שנקבע כאמור היום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
החשבון כך: התנהגות טובה מינוס שנה שיחוד - שנה
עמוס | 26-08-2018 12:12
חנינה מנשיא המדינה הבא - שנה. נמצא שהמנוול יישאר בכל רק 9 חודשים. הבנתם?
2
תוצאה של תרבות חיי הלילה של השמאל החילוני
ד | 26-08-2018 19:54
יש אצלנו דבר כזה?
3
שינמק בכלא הנבלה הזה
דני | 28-08-2018 19:32
היה צריך לקבל לפחות 30שנה מי יתן והחלאה הדו רגלית הזאת ינמק בכלא מאחל לו שיקבל אירוע מוחי קשה ושיתייסר עד יומו האחרון