'פנו לחברת האשראי':סלקום בהודעת אזהרה ללקוחותיה
בימים האחרונים נערכת מתקפת פישינג (התחזות) של הודעות ללקוחות סלקום במסרונים או במייל. ההודעות מעדכנות על סיום חבילת השירות ומפנות ללחוץ על הלינק שמבקש פרטי אשראי
חברת הסלולר 'סלקום' מזהירה את לקוחותיה מהודעות SMS שנשלחות אליהם.
לדברי גורמים בחברה, בימים האחרונים נערכת מתקפת פישינג (התחזות) של הודעות ללקוחותיה במסרונים או במייל. ההודעות מעדכנות על סיום חבילת השירות ומפנות ללחוץ על הלינק שמבקש פרטי אשראי. עם זיהוי הפישינג, החברה חוסמת את הגישה לאתר הרלוונטי ופונה לספק השירות דרכו נשלחות ההודעות במטרה לחסום שליחתן של הודעות חדשות. מאז תחילת מתקפת הפישינג וגם הבוקר החברה שלחה ללקוחותיה מסרון אזהרה וממליצה לפנות לחברת האשראי.
בהודעה ללקוחות נכתב: "אזהרה. לקוח יקר, בימים האחרונים, חלק ממנויי חברות הסלולר קיבלו הודעות SMS לחידוש חבילת הסלולר, וכן קישור להזנת פרטי כרטיס אשראי. לסלקום אין כל קשר להודעות אלו. ככל שהזנתם את פרטי כרטיס האשראי שלכם הנכם מתבקשים לפנות לחברת כרטיסי האשראי לקבלת הנחיות".
בכוונת סלקום להגיש תלונה במשטרת ישראל.
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו