אלחנן גלט לסרוגים: הצלחתנו- הצלחת המדינה - סרוגים

אלחנן גלט לסרוגים: הצלחתנו- הצלחת המדינה

מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא, אלחנן גלט, מביע שביעות רצון מהנתונים שפורסמו אתמול לפיהם 80 בתי ספר מתוך 292 בתי ספר מצטיינים הם סרוגים ומתוכם 14 שייכים לרשת בני עקיבא

אלחנן גלט לסרוגים: הצלחתנו- הצלחת המדינה
  מצדיע לצוותי ההוראה. גלט (צילום: דוברות משרד הדתות)

מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא, אלחנן גלט, מביע שביעות רצון מהנתונים שפורסמו אתמול (רביעי) לפיהם 80 בתי ספר מתוך 292 (27%) מבתי הספר המצטיינים בישראל הם בתי ספר סרוגים, כאשר מתוך ה- 80 הסרוגים 14 שייכים לרשת בני עקיבא.

בשיחה שהעניק לסרוגים ביקש גלט להודות לצוותי החינוך וההוראה שבבתי הספר ואמר: "אני מצדיע לצוותי ההוראה בכל בתי הספר שהתוצאות שלהם הן פרי עמל של השקעה ומחוייבות לכל תלמיד ותלמידה".

לדברי גלט המשמעות של הצלחת התלמידים אינה רק הצלחת המגזר אלא הצלחתה של החברה הישראלית כולה: "המשמעות היא תרומה לבניית מנהיגות העתיד של מדינת ישראל".

כאמור, מתוך 80 בתי הספר המצטיינים, 20 בתי ספר הם של רשת אמי"ת, 8 של רשת צביה (חצי ממוסדות הרשת), ו- 14 של רשת בני עקיבא.

שר החינוך, נפתלי בנט התייחס לתוצאות ואמר: "אני גאה לעמוד בראש מערכת שאלו הם אנשיה. הפרס הוא רק סמל לדבר החשוב באמת: כברת הדרך המשמעותית שעשו בתי הספר המצטיינים. ההשקעה והמאמץ עבור כל תלמידה ותלמיד, הם תמצית מלאכת החינוך".

"אנחנו פותחים עוד שנת לימודים בידיעה שהאנשים האיכותיים ביותר מטפלים במשאב הכי יקר בישראל: הילדים של כולנו. בתי הספר המצטיינים הם הלפיד שלפני המחנה ומהווים דוגמה ומופת דווקא בגלל המקום שבו היו והמקום בו הם נמצאים היום. אני מודה לצוותי החינוך המסורים שעבדו קשה, והגיעו להישגים כבירים. נמשיך לטפח את חינוך דור העתיד ולהצעיד את מדינת ישראל קדימה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו