מקלב זועם: "לא נותנים לי להיכנס לכנסת" - סרוגים

מקלב זועם: "לא נותנים לי להיכנס לכנסת"

מנכ"ל הכנסת החליט לסגור לחלוטין את המשכן לשבועיים והורה לכל העובדים שלא להיכנס לבניין. לאחר שגילה את ההוראה החדשה זעם ח"כ מקלב שביקש אישור כניסה חריג- ונענה בשלילה: "איך אוכל לעשות את העבודה שלי"?

author-image
מקלב זועם: "לא נותנים לי להיכנס לכנסת"
  מקלב בכנסת (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

חברי הכנסת התעוררו בשבוע האחרון בזעם, לאחר שגילו כי מנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ' הורה לסגור את המשכן למשך שבועיים, וכי הכניסה לכנסת תהיה אסורה על כולם, כולל על חברי הכנסת שיצאו לחופשה מרוכזת.

לפי הדיווח בידיעות אחרונות, ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) שיגר מכתב לסחרוביץ' ותקף אותו בחריפות על המהלך: "יש בעולם בית חולים שסוגר את שעריו למשך שבועיים? איך אני יכול לעשות את העבודה שלי? כל המסמכים, כל המחשבים כיצד אני יכול להוציא אותם החוצה? איך אענה לפניות ציבור שמונחות על שולחני?".

האיסור החריג התגלה לאחר שמקלב ביקש אישור כניסה לו ולצוות העוזרים שלו במהלך ימי ההדממה, אך נענה בשלילה בשל הוראותו של סחרוביץ'..  גם חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי, ויואב בין צור מש"ס שפנו למנכ"ל הכנסת לאפשר להם לעבוד סירבו.

נזכיר, כי מקלב ומלכיאלי הם שני הח"כים שנכחו במספר השעות הגבוה ביותר בכנסת לשנת 2017, כך לפי הנתונים  שפרסם אתר 'מאה ימים של שקיפות' בסוף חודש דצמבר אשתקד.

את המקורבים למקלב שנבחר לשיאן הנוכחות בכנסת עם מעל ל-1616 שעות עבודה בשנת 2017, הדבר לא הפתיע. אחד מהעיתונאים המסקרים את המגזר החרדי כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אפשר לקבל חום רק ממבט חטוף בסדר יומו של ח"כ מקלב, האיש שנבחר לציר הצעיר ביותר בפריימריז באגודה בשנת תשל"ו. שיאן הנוכחות בכנסת הוא גם גבאי "חניכי" ברמות ד', מביא כל יום אוכל מהבית לכנסת, עורך קניות לשבת בעצמו וחזן בימים נוראים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תשובה תפילה וצדקה והעם ימחל לך מקרב לב
Yael Brons | 15-08-2018 9:04
.....
2
ח"כ מקלב יכול לשמש דוגמא, ולא רק בפגרה..
אינני מתומכי ש"ס | 15-08-2018 11:07
.