רומניה: ארבעה תיירים ישראלים הוכו על ידי שוטרים - סרוגים

רומניה: ארבעה תיירים ישראלים הוכו על ידי שוטרים

ארבעה תיירים ישראלים שהגיעו לרומניה הותקפו באלימות על ידי שוטרים בבוקרשט במהלך הפגנה של האופוזיציה נגד הממשלה. שגרירות ישראל ברומניה זועמת: "אירוע חמור ובלתי מתקבל"

רומניה: ארבעה תיירים ישראלים הוכו על ידי שוטרים
  זירת האירוע ברומניה (צילום: עמוד הטוויטר של רשת AFP)

החופשה הסתיימה במתקפה: ארבעה תיירים ישראליים שהגיעו לחופשה ברומניה הותקפו באלימות על ידי כוחות המשטרה בבוקרשט. כך דווח הבוקר (שלישי) באתר הרומני AK24.

על פי הדיווחים, ארבעת התיירים נסעו במונית מבית המלון שלהם למסעדה באזור מרכז העיר- בזמן שהפגנה של האופוזיציה נגד הממשלה התרחשה באזור. "הישראלים נעצרו על ידי המשטרה והוצאו מהרכב" אמרו בשגרירות ישראל ברומניה. "למרות שהם הראו לשוטרים את תעודות הזהות הישראליות שלהם והסבירו כי אין להם כל קשר להפגנה, השוטרים עדיין בחרו להכות ולתקוף אותם. מהעדות ברור כי הישראלים היו חפים מפשע".

צפו בתיעוד האירוע

"ניסיתי להסביר להם שיש פה אי הבנה ושאנחנו תיירים, אבל זה לא עניין אותם" אמר אבי שדה, אחד התיירים שהותקף. "זה הזוי. אף אחד לא התנצל. אנחנו שוקלים להגיש תלונה על האירוע".

בשגרירות הישראלית זעמו על האירוע ודרשו לפתוח בחקירה נגד המשטרה המקומית. "זהו אירוע חמור ביותר ובלתי מתקבל" אמרו. "נגיש תלונה פלילית נגד התוקפים בשם התיירים שסבלו מהתנכלות ברוטלית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חפים מפשע?
עמית | 16-08-2018 23:06
אם הם חפים מפשע זה חמור מאוד מה שקרה אבל אם הם ישראלים טיפוסיים כמו הרוב שבאים לבוקרשט אז אולי זה הגיע להם.