כבוד: שיא ישראלי חדש בריצת מרתון - סרוגים

כבוד: שיא ישראלי חדש בריצת מרתון

רץ המרתון הישראלי מארו טפרי סיים במקום השביעי באליפות אירופה באתלטיקה, וקבע שיא ישראלי חדש של 2 שעות ו-13 דקות. בכך שיפר בדקה ו-21 שניות את השיא הקודם שנקבע בשנת 2013

כבוד: שיא ישראלי חדש בריצת מרתון
  המשתתפים במרתון בברלין (צילום: מתוך טוויטר)

כבוד ישראלי: רץ המרתון הישראל מארו טפרי קבע היום (ראשון) שיא ישראלי חדש בריצת מרתון, זאת כשסיים במקום השביעי בריצה של אליפות אירופה באתלטיקה הנערכת בברלין.

עם סיום הריצה טפרי קבע זמן של 2 שעות ו-13 דקות לריצת 42 הקילומטרים. בכך שיפר בדקה ו-21 שניות את השיא הקודם של איילה סטאין, שנקבע בשנת 2013 באליפות אירופה בוולנסיה.

בתום הריצה טפרי הביע את שמחתו משבירת השיא הישראלי, אך אמר כי הוא יותר הופתע מהמיקום הגובה. "הרגשתי טוב במהלך הריצה, אבל לא חשבתי שהגעתי שביעי" אמר בראיון לכאן 11. "המיקום הפתיע אותי יותר משבירת השיא. מאוד התרגשתי לעשות את זה בזמן הנכון. אליפות אירופה זו לא סתם תחרות".

שרת התרבות והספורט מירי רגב בירכה גם כן את ההישג של טפרי, ואמרה כי "״שיא ישראלי חדש נשבר. דגל ישראל מתנופף בגאווה על אדמת גרמניה- זהו הניצחון האמיתי של מדינתינו".

זהו השיא הישראלי הרביעי שטפרי משיג בשנה האחרונה. האתלט מחזיק גם בשיא הישראלי לריצת חצי מרתון, כאשר רשם במרץ האחרון זמן של שעה אחת, 2 דקות ו-22 שניות באליפות העולם בחצי מרתון ושבר את השיא הקודם שעמד משנת 2003. כמו כן, טפרי קבע את השיא הישראלי בריצות של 20 ק"מ (59:14) ו-15 ק"מ (44:50).

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו