ירדן: שלושה שוטרים נהרגו בחילופי אש עם תא טרור - סרוגים

ירדן: שלושה שוטרים נהרגו בחילופי אש עם תא טרור

שלושה שוטרים נהרגו במהלך הסתערות של כוחות הביטחון הירדניים על חשודים בחברות בתא טרור בעיר סאלט. המחבלים חשודים כאחראים לפיצוץ מטען חבלה בעיר בשבוע שעבר, והמשטרה הודיעה כי הצליחה לסכל פיגוע נרחב יותר

author-image
ירדן: שלושה שוטרים נהרגו בחילופי אש עם תא טרור
  זירת חילופי הירי בירדן (צילום: מתוך טוויטר)

מבצע נרחב בירדן: שלושה שוטרים נהרגו במהלך הסתערות של כוחות הביטחון הירדניים על חשודים בחברות בתא טרור בעיר סאלט הסמוכה לבירה עמאן, שכללה גם חילופי אש עם חברי התא. כך הודיעו הבוקר (ראשון) הרשויות במדינה. עוד נאמר כי לפחות חמישה חשודים נעצרו במהלך המבצע.

דובר הממשלה בירדן אמר כי השוטרים נהרגו כחלק מפשיטה על מבנה בעיר, שבו חברי תא הטרור התבצרו. במשטרה פתחו בפשיטה לאחר שהוערך כי המחבלים הם האחראים לפיצוץ מטען חבלה במרכז העיר ביום שישי האחרון, והובילו למותו של שוטר נוסף. בהודעה נאמר כי "החשודים סירבו להיכנע או להסגיר את עצמם, ירו לעבר כוחות הביטחון ולאחר מכן פוצצו מטענים שהוטמנו במבנה והובילו לקריסת הבניין".

במשטרת ירדן אישרו את הפרטים, אך הבהירו כי הצליחו לסכל מתקפת טרור גדולה בהרבה כתוצאה מהמבצע הביטחוני. בעיתון "הלא אחבאר", המזוהה עם צבא ירדן, דווח כי החשודים הם אזרחים ירדניים שתכננו לפגוע במתקנים ביטחוניים ובמטרות רגישות אחרות במדינה.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו