התפקיד החדש של יהודה שלזינגר - סרוגים

התפקיד החדש של יהודה שלזינגר

העיתון היומי 'ישראל היום' הודיע הבוקר כי בקרוב ייערכו מספר שינויים בתוך העיתון כאשר בין היתר עיתונאים בעיתון ימונו לתפקידים חדשים

התפקיד החדש של יהודה שלזינגר
  יהודה שלזינגר (צילום: עמי שומן)

העיתון היומי 'ישראל היום' הודיע הבוקר (ראשון) כי בקרוב ייערכו מספר שינויים בתוך העיתון כאשר בין היתר עיתונאים בעיתון ימונו לתפקידים חדשים.

בין היתר, הכתב הפוליטי מתי טוכפלד ימונה לפרשן הפוליטי של העיתון. כתב הדתות, ת"א וגוש דן יהודה שלזינגר, ימונה לכתב הפוליטי החדש במקביל לתפקידו ככתב דתות; ודניאל רוט-אבנרי תמונה לכתבת תל-אביב וגוש דן.

המינויים ייצאו לפועל בקרוב.

מתי טוכפלד (41) שכאמור מונה לפרשן הפוליטי של העיתון התחיל את דרכו העיתונאית ברדיו 'קול חי', מקומון מלאבס של רשת שוקן, מקור ראשון ושימש ככתב פוליטי של ישראל היום מהקמת העיתון ועד היום. בשנים אלה חשף בין היתר את פרשת הקמפיין המכפיש של יצחק הרצוג נגד שלי יחימוביץ' בפריימריז 2013, חשיפה שהביאה לחקירת משטרה וכתבי אישום נגד חלק מהמעורבים. עוד חשף טוכפלד את פרשת החוקר הפרטי שהפעיל נפתלי בנט נגד ראשי הבית היהודי, שורה של חשיפות והקלטות על משבר המנהיגות בש"ס ועוד. נשוי ואב לחמישה.

מתי טוכפלד (צילום:גדעון מרקוביץ')

יהודה שלזינגר שיכהן מעתה ככתה הפוליטי של העיתון, שימש כראש דסק תקשורת דתית בדובר צה"ל, לאחר מכן שימש כרכז כתבים בעיתון ישראלי, ומ-2013 משמש ככתב הדתות של ישראל היום ויו"ר תא כתבי הדתות. בשנים אלו חשף בין היתר את פרשת הרב ברלנד, גרסת הצד החרדי בסיפורה של אסתי וינשטיין, השחיתות במערך הבחינות, ובשבוע שעבר את הקלטת סא"ל עמנואל מורנו ז"ל.

שלזינגר פרסם שלל ראיונות שגררו הדים רבים, ביניהם הראיון של הרב שלמה עמאר שכינה את הקהילה הגאה "כת של תועבה", זיכויו של הרב דוד הריסון וההתפתחויות סביב הרב בניזרי. בנוסף הוא קיים את הראיונות האחרונים עם אורי אורבך, חני וינרוט והרב אביחי רונצקי ז"ל.

דניאל רוט-אבנרי (צילום: עמי שומן)

רוט-אבנרי (32) הייתה אלופת ישראל במשך 8 שנים בקליעה, שיאיה הישראלים לנערות ושיאה הקבוצתי לנשים לא נשברו עד היום, ובשנת 2006 הפכה לסגנית אלופת העולם בקליעה.

דרכה העיתונאית התחילה ב-2010 ככתבת ספורט בעיתון מעריב ובאתר Nrg. כמו-כן, הפיקה את מדור הספורט של העיתון. לאחר-מכן מונתה לראש הדסק האולימפי בערוץ הספורט ושידרה בין היתר אליפויות ארציות ובינלאומיות, והייתה שליחה הערוץ למשחקים האולימפיים בלונדון 2012.

באותה שנה הצטרפה לישראל היום כמגישה ועורכת ערוץ הווידאו החדשותי. בשנת 2015 מונתה לעורכת בדסק החדשות של ישראל היום ובמערכת הבחירות לכנסת ה-20 סיקרה את "יש עתיד". במקביל, באותה השנה הצטרפה לצוות הכותבים של מגזין הביטחון "ישראל -דיפנס".

רוט- אבנרי היא בעלת תואר ראשון בתקשורת במרכז הבינתחומי בהרצליה וכיום משמשת מרצה לתקשורת במכללת גבע. נשואה פלוס שניים.

העורך הראשי של העיתון 'ישראל היום' בועז ביסמוט מסר כי "אנחנו במשפחת 'ישראל היום' מאמינים בפיתוח הון אנושי מוכשר, מקצועי וצעיר במגוון תחומים. מתי טוכפלד, יהודה שלזינגר, ודניאל רוט-אבנרי הם דוגמאות חיות לכך ולכן קידומם מגיע בצורה טבעית לעיתון. אני בטוח שמינויים אלה ישדרגו ויביאו את העיתון להישגים נוספים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
זה באמת הרמה של העתון
יוסי | 12-08-2018 22:53
מי קורא ? לא אינטליגנטים, לכן שני הגברים מתאימים;
2
כל הכבוד להם. כתבים ראויים והכי חשוב אנשים
טימי גאן | 12-08-2018 23:25
ולא תועמלני שמאל כמו בעיתונים האחרים