ספרד נגד חמאס: "זכותה של ישראל להגן על עצמה" - סרוגים

ספרד נגד חמאס: "זכותה של ישראל להגן על עצמה"

ממשלת ספרד ביקרה בחריפות את ארגון חמאס על התנהלותה בהסלמה בשבוע שעבר, וגינתה את ירי הטילים לעבר ישראל. עוד קראה לפלסטינים להפסיק את התוקפנות והדגישה כי "זכותה של ישראל להגן על עצמה"

author-image
ספרד נגד חמאס: "זכותה של ישראל להגן על עצמה"
  "זכותה הלגיטימית של ישראל להגן על עצמה". שר החוץ הספרדי ג'וזפ בורל (צילום: מתוך טוויטר)

תמיכה נוספת בישראל: ממשלת ספרד תקפה הבוקר (ראשון) את ארגון חמאס על התנהלותו בהסלמה בדרום בשבוע שעבר.

בהודעה שפרסם שר החוץ הספרדי ג'וזפ בורל נאמר כי ספרד "מגנה את שיגור הטילים על ישראל, וקוראת נחרצות לכל הפלגים הפלסטינים ברצועת עזה להפסיק מיידית את המעשים התוקפניים נגד אזרחי ישראל". עוד נטען כי "ספרד מכירה בזכותה הלגיטימית של ישראל להגן על עצמה".

כבר ביום חמישי האחרון משרד החוץ בצרפת גינה גם כן את ההתנהגות של ארגון הטרור, וקראו להגיע להפסקת אש. "צרפת מצרה על ההסלמה באלימות בין ישראל ובין הפלסטינים ברצועת עזה" אמר שר החוץ הצרפתי, ז'אן איב לדריאן. "אנו מגנים את ירי הרקטות לעבר ישראל, ומקווים שהאיפוק יגבר על האלימות ושההבנות ייושמו בין הצדדים על מנת למנוע פגיעה נוספת באזרחים".

שליח נשיא ארה"ב בישראל, ג'ייסון גרינבלט, הביע גם כן את תמיכתו בישראל וגינה את ירי הרקטות של חמאס. "שלטון חמאס שוב משגר טילים לעבר יישובים ישראלים. זהו עוד לילה של טרור, משפחות מצטופפות בפחד, וישראל שוב נאלצת להגן על עצמה" כתב בטוויטר. "ההסלמה הזו נובעת מבחירה של הנהגת חמאס. הם שוב מוליכים את הציבור לעבר המצב המחריד של מלחמה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו