מבזקים

ליברמן שוחח עם ראשי המועצות בעוטף עזה: "נעשה מה שצריך לעשות"

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, שוחח היום (חמישי) עם ראש עיריית שדרות ועם ראשי המועצות האזוריות בעוטף עזה "נעשה את מה שצריך לעשות", אמר להם.

ליברמן שיבח את הרשויות ואת התושבים על כושר העמידה ועל הגיבוי שהם נותנים לצה"ל ולמערכת הביטחון,

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
יעקב
09.08.18

קשקשן שיעשה ויפסיק לקשקש