אזעקות צבע אדום הופעלו הערב (רביעי) מספר פעמים בעוטף עזה ובמועצה האזורית אשכול. בצה"ל הורו לתושבים להישאר סמוך למרחבים מוגנים ופרסמו הנחיות בטיחות, בעוד חיל האוויר תוקף מטרות טרור ברצועה.

מדובר צה"ל נמסר כי נכון לשעה זו זוהו כ- 70 שיגורים מרצועת עזה לשטח ישראל. סוללת כיפת ברזל יירטה 11 שיגורים, רוב הנפילות הינן בשטח פתוח.
בתוך כך, צה"ל תקף 12 מטרות טרור בהן מפעל לייצור רכיבים המיועדים לבניית מנהרות, פיר מנהרת טרור ימית במרחב החוף ויעדי טרור של חמאס.

קודם לכן התפוצצו מספר רקטות בשדרות, כתוצאה מכך נפצעו גבר כבן 34 באורח קל עד בינוני ועוד גבר כבן 20. כוחות הרפואה העניקו לשניים במקום טיפול רפואי והם פונו לאחר מכן לבית החולים ברזילי באשקלון.
שתי זירות של נפילת רקטות אותרו בעיר, שבצה"ל דווח על זיהוי של שמונה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. סוללת כיפת ברזל יירטה שניים מהם, מוקדם יותר הופעלה אזעקת צבע אדום בכל עוטף עזה.
עיריית שדרות כתבה לתושבים: "בדקות האחרונות נשמעו מספר אזעקות צבע אדום בעיר, בעקבות שיגור של מטחי רקטות. ישנם מספר מוקדים בעיר בהם דווח על נפילות, אך לא ידוע כמה מהמוקדים של נפילת רקטות וכמה מוקדים כתוצאה מנפלים של מערכת כיפת ברזל.
עובדים סוציאליים מאגף הרווחה יחד עם מטפלים של מרכזי חוסן הגיעו לזירות השונות ומעניקים טיפול לתושבים. גורמי העירייה נמצאים בשטחי הזירות וערוכים לכל תרחיש".






תגובות
פייק. פייק פייק ממשלת הימין ימין ימין הלאומית לאומית לאומית, מייצרת לנו בעיקר פייק פייק פייק ביטחון.
הקבינט יתכנס ויחליט על התכנסות נוספת ובנתיים מבזבזים מיליוני דולר על תקיפות מטוסי קרב שיפציצו מתקנים להתפלת מי ג'ורה. וכך הרמטכלו''ן הקטנצ'יק יישן בשקט. עד לשובו בקרוב למכור אבטיחים בירוחם. אייזנקוט הפיצפון. יאללה זוז כבר מהפרצוף