צבע אדום בדרום

הירי נמשך: יותר מ-70 רקטות ליישובי עוטף עזה

מטח רקטות שוגר מרצועת עזה לעבר יישובי אשכול ושדרות. אזעקות צבע אדום הופעלו מספר פעמים ובצה"ל הורו לתושבים להישאר סמוך למרחבים מוגנים. חיל האוויר תוקף מטרות טרור בעזה

הירי נמשך: יותר מ-70 רקטות ליישובי עוטף עזה
צילום: זירת התפוצצות הרקטה בשדרות (קרדיט: איחוד הצלה)

אזעקות צבע אדום הופעלו הערב (רביעי) מספר פעמים בעוטף עזה ובמועצה האזורית אשכול. בצה"ל הורו לתושבים להישאר סמוך למרחבים מוגנים ופרסמו הנחיות בטיחות, בעוד חיל האוויר תוקף מטרות טרור ברצועה.

תקיפת צהל בעזה
תקיפת צהל בעזה| צילום: תקיפת 12 מטרות טרור ברצועת עזה (קרדיט: דו"צ)

מדובר צה"ל נמסר כי נכון לשעה זו זוהו כ- 70 שיגורים מרצועת עזה לשטח ישראל. סוללת כיפת ברזל יירטה 11 שיגורים, רוב הנפילות הינן בשטח פתוח.

בתוך כך, צה"ל תקף 12 מטרות טרור בהן מפעל לייצור רכיבים המיועדים לבניית מנהרות, פיר מנהרת טרור ימית במרחב החוף ויעדי טרור של חמאס.

הנחיות פיקוד העורף לתושבים

קודם לכן התפוצצו מספר רקטות בשדרות, כתוצאה מכך נפצעו גבר כבן 34 באורח קל עד בינוני ועוד גבר כבן 20. כוחות הרפואה העניקו לשניים במקום טיפול רפואי והם פונו לאחר מכן לבית החולים ברזילי באשקלון.

שתי זירות של נפילת רקטות אותרו בעיר, שבצה"ל דווח על זיהוי של שמונה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. סוללת כיפת ברזל יירטה שניים מהם, מוקדם יותר הופעלה אזעקת צבע אדום בכל עוטף עזה.

עיריית שדרות כתבה לתושבים: "בדקות האחרונות נשמעו מספר אזעקות צבע אדום בעיר, בעקבות שיגור של מטחי רקטות. ישנם מספר מוקדים בעיר בהם דווח על נפילות, אך לא ידוע כמה מהמוקדים של נפילת רקטות וכמה מוקדים כתוצאה מנפלים של מערכת כיפת ברזל.

עובדים סוציאליים מאגף הרווחה יחד עם מטפלים של מרכזי חוסן הגיעו לזירות השונות ומעניקים טיפול לתושבים. גורמי העירייה נמצאים בשטחי הזירות וערוכים לכל תרחיש".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
משה
09.08.18

פייק. פייק פייק ממשלת הימין ימין ימין הלאומית לאומית לאומית, מייצרת לנו בעיקר פייק פייק פייק ביטחון.

1
עם ישראל חי
08.08.18

הקבינט יתכנס ויחליט על התכנסות נוספת ובנתיים מבזבזים מיליוני דולר על תקיפות מטוסי קרב שיפציצו מתקנים להתפלת מי ג'ורה. וכך הרמטכלו''ן הקטנצ'יק יישן בשקט. עד לשובו בקרוב למכור אבטיחים בירוחם. אייזנקוט הפיצפון. יאללה זוז כבר מהפרצוף