חזן מפציר בנתניהו: "תתמוך בי לראשות העיר תל אביב" - סרוגים

חזן מפציר בנתניהו: "תתמוך בי לראשות העיר תל אביב"

אורן חזן (הליכוד) מתחנן לרוץ לראשות העיר תל אביב, אך לא מקבל את תמיכת יו"ר מפלגתו נתניהו. בשל הדיווח כי ח"כ סתיו שפיר הולכת להכריז על מועמדותה, פנה אליו חזן: "מפציר בך לתת לי ברכתך להתמודדות לראשות העיר"

author-image
חזן מפציר בנתניהו: "תתמוך בי לראשות העיר תל אביב"
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

אורן חזן (הליכוד) מתחנן לרוץ לראש עיריית תל אביב, אך לא מקבל את תמיכת יו"ר מפלגתו ראש הממשלה נתניהו. בשל הדיווח כי ח"כ סתיו שפיר הולכת להכריז על מועמדותה, פנה אליו חזן: "מפציר בך לתת לי ברכתך להתמודדות לראשות העיר".

"‏המחשבה שמיטל להבי או אסף זמיר יחליפו את חולדאי זו גלולה מרה אך ניתנת לעיכול. אבל סתיו שפיר זה כבר חוסר אחריות לאומי שיפגע לא רק במדינת ת"א אלא בישראל כולה", כתב  בחשבון הטוויטר שלוץ

בהמשך פנה לנתניהו וכתב לו, "מכבד את בקשתך שאשאר לצידך בכנסת אבל אל תפקיר את ת"א. אני מפציר בך לתת לי ברכתך להתמודדות לראשות העיר. לא אאכזב", הבטיח.

אולם המהלך נתקל בקשיים. חזן שכבר העביר את כתובתו מאריאל לתל אביב בכדי להתמודד על ראשות העיר נגד רון חולדאי וסתיו שפיר, והיה אמור להזניק את קמפיין הבחירות שלו באופן רשמי, קיבל בסוף חודש מאי את ההודעה של הועדה המוניציפלית של הליכוד כי לא תאפשר לו להתמודד.

בישיבה הוחלט כי תנועת הליכוד תריץ רק רשימה למועצת העירייה. חזן אומר כי מבחינתו גם התמודדות במסגרת עצמאית הייתה באה בחשבון. אלא שעל פי חוקת הליכוד במידה שחבר מפלגה מתמודד מול רשימה מפלגתית חברותו בליכוד עלולה להישלל ממנו. המשמעות: הוא לא יוכל להתמודד בפריימריז לרשימת הליכוד לכנסת.

כזכור, חזן נבחר בבחירות האחרונות לכנסת במשבצת הצעירים והפך לאחר חברי הכנסת הבולטים בכנסת הנוכחית, לא פעם בגלל פרובוקציות שעורר. עם זאת, ח"כ חזן זוכה לפופולאריות בציבור, בעיקר בקרב צעירים ובפריפריה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
יקבל אולי את קולות האריתראים
בדיחה | 07-08-2018 19:21
תחזור לאריאל. תשאיר את תל אביב לחילונים.
2
עאלק מפציר בך.
ברק | 07-08-2018 22:45
אין ספק שחזן מתאים לאסוף בצים בלול. זה לא רציני לעבור מפוליטיקה לראשות עיר מהסיבה שאתה לא מתאים לנהל מכולת פינתית בשום מקום נידח. קדימה לאסוף בצים בלול קדימה.
3
צריך מישהו הרבה יותר רציני לראשות העיר
דוד | 08-08-2018 13:49
לא אורן חזן התיאטרלי. מישהו שיסחוף את תושבי תל אביב התושבים מדרום העיר,אלו שנפגעו מהמסתננים. להקים כמה שיותר גרעינים של צעירים חובשי כיפות דווקא במרכז העיר וכמובן שישנו את כתובתם במשרד הפנים כדי שיוכלו להצביע. חייבים לנטרל את תרבות השמאל החילונית בכל הדרכים האפשריות.להקים עמותות לרכוש דירות באזורים החילוניים ולהקים כוללים עם כמה שיותר אנשים