צה"ל תקף פעילי טרור חמושים בגבול סוריה: 7 מחבלים חוסלו

צה"ל תקף פעילי טרור חמושים בגבול סוריה: 7 מחבלים חוסלו

כלי טיס של צה"ל ביצעו במהלך הלילה תקיפה לעבר מספר פעילי טרור חמושים בדרום רמת הגולן הסורית וחיסלו שבעה מחבלים. בצה"ל הבהירו: "ערוכים לשמירה על בטחון תושבי ישראל"

author-image
צה"ל חיסל 7 מחבלים חמושים ברמת הגולן
  תקיפה בגבול סוריה. ארכיון (צילום: באסל עווידאת\פלאש 90)

המתיחות בצפון: כלי טיס של צה"ל ביצעו במהלך הלילה תקיפה לעבר מספר פעילי טרור חמושים בדרום רמת הגולן הסורית- כך הודיע היום (חמישי) דובר צה"ל. במסגרת המתקפה שבעה פעילים חוסלו. לאחר סריקות שבוצעו באזור הבוקר אותרו במקום חגורות נפץ ורובה מסוג קלצ'ניקוב.

בצה"ל הבהירו בהודעתם כי הם נמצאים בערנות ומוכנות גבוהות וערוך לשמירה על בטחון תושבי ישראל. הבוקר כוחות צה"ל השלימו תרגיל צבאי נרחב של תרחישי מלחמה בזירה הצפונית , זאת כדי לבדוק את הכשירות ומוכנות לחירום של פיקוד צפון והמטה הכללי. במהלך התרגיל תורגלו הפעלת יכולות הגנה, התקפה ותמרון, מהלומות אש ומודיעין במספר גזרות במקביל ולאורך זמן רב בהתאם לתמונת המצב המשתנה.

אמצעי הלחימה שנמצאו על המחבלים (דו"צ)

שר הביטחון אביגדור סייר הבוקר במערך ההגנה האווירית של חיל האוויר בצפון הארץ, במטרה לבחון את ההיערכות לכל התפתחות והסלמה בגבול מצד סוריה, עוד נפגש עם מפקדי וחיילי מערך ההגנה האווירית ובהם סרן אור נעמן, מפקדת סוללת הפטריוט, שהיתה אחראית ליירוטים המוצלחים בשבועות האחרונים.

במהלך ביקורו, הבהיר ליברמן כי ישראל לא מתערבת בעניינים הפנימיים של סוריה, כל עוד ישנה שמירה קפדנית על הסכם ההפרדה משנת 1974. בנוסף אמר כי סוריה לא יכולה לשמש בסיס קדמי איראני כנגד מדינת ישראל, וכן לא יכולה להיות תחנת מעבר ראשית להברחת נשק לחיזבאללה בלבנון. "ברגע שכל שלושת התנאים מתקיימים אין לנו שום עניין להתערב או לפעול בתוך שטח סוריה" טען. ברגע שזה לא מתקיים, אנחנו נפעל בהתאם לאינטרס הביטחוני של מדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
טעות היא בידכם!!!!
תורתי | 21-01-2019 20:55
שר הביטחון הוא בבי השולט וממש לא אביגדור... יהי ה' עימו!