אל תגיעו: אלה הכבישים שיחסמו היום בירושלים - סרוגים

אל תגיעו: אלה הכבישים שיחסמו היום בירושלים

לקראת מצעד הלהט"בים שייערך היום בירושלים, המשטרה מפרסמת את רשימת הרחובות שייחסמו לתנועה בזמן קיום המצעד. אלו האזורים שייסגרו

author-image
אל תגיעו: אלה הכבישים שיחסמו היום בירושלים
  האזורים שאסור להגיע אליהם (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה השלימה את היערכותה לקראת מצעד הלהט"ב שייערך היום (חמישי) בירושלים. מאות שוטרים, לוחמי מג"ב, כוחות תגבור ומתנדבים יפרסו החל משעות הצהריים לאורך ציר הצעדה, במקומות הכינוס וברחובות הסמוכים לשמירה על בטחון המשתתפים, שמירת הסדר הציבורי ומהלכה התקין של הצעדה, שבה ישתתפו עפ"י המארגנים אלפי אנשים.

להלן פירוט מסלול הצעידה והסדרי התנועה: הצועדים יתכנסו בגן הפעמון החל מהשעה 15:45, ובשעה 17:15 ייצאו בצעידה במסלול הבא: גן הפעמון- פלומר – רח' קרן היסוד- רח' קינג ג'ורג'– רח' הילל – רח' מנשה בן ישראל – גן העצמאות.

במסגרת הערכות המשטרה, וכחלק מהפעילות לשם שמירה על הסדר הציבורי, שלום הציבור ובטחונו, וכן בהתאם להוראות חוק הסמכויות לשם שמירה על בטחון הציבור, תערוך המשטרה בידוק לבאים לאזור, זאת כפי שנקבע ותואמו עם מארגני האירוע. עוד הבהירו כי לא תותר כניסה לאזור עם עם כלי נשק מכל סוג. כמו כן, חל איסור על הטסת רחפנים וכלי טייס מכל סוג.

החל מהשעה 15:00 המשטרה תסגור את רחובות הצעדה, הכוללים כאמור את רחוב קרן היסוד, פלומר, קינג ג'ורג', הלל, ומנשה בן ישראל. כמו כן יסגרו לתנועה גם הרחובות המובילים אליהם, הכוללים את רחוב אגרון, אלחנן, שלום עליכם, מאפו, אחד העם, עזה (מארלוזרוב עד כיכר פריז), אבידע, קק"ל, וההסתדרות. הכבישים ייפתחו מחדש בהתאם להתקדמות הצועדים.

"לאור העומסים הצפויים, הנהגים מתבקשים לגלות סבלנות ולהישמע להוראות השוטרים, ולהיות קשובים לדיווחים שיועברו באמצעות התקשורת. אפליקציית WAZE תעודכן ברחובות החסומים ועם פתיחתם לתנועה" אמרו במשטרה. "בכל שאלה או הבהרה ניתן לפנות למוקד 110".

עוד הבהירו כי "המשטרה תפעל בנחישות כנגד כל גורם אשר ינסה להפר את הסדר ומהלכה התקין של המצעד. המשטרה תציב שוטרים גלויים וסמויים לשמירת הסדר, ואבטחת האירוע ובטחון המשתתפים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ההומואים והלהטבים.
נוק | 02-08-2018 12:31
כל מה שנוגד את ערכי היהדות והתורה סופו להיעלם.
2
2.8. סוףףףףףףף.
אלול אלול | 02-08-2018 13:27
אוי לנו... שהגיע היום הזה,,, מייחלים לסיומו . בעזה בטוב ובשמחה. ומכאן ולהבא תבחרו חוף ים תשתוללו עד כלות הכוחות. שם לא מפריעים למים ולדגים לא אכפת.
3
בושה לאנשים האלו חילונים גמורים בלי דעת
יניב | 02-08-2018 15:37
גואל נפש שיש כאילו אנשים ועוד מתגאים בעצמם בפומבי שיעשו בשקט ובניסתר