"ילד טוב וטהור": הרב יוני לביא סופד לשכנו - סרוגים

"ילד טוב וטהור": הרב יוני לביא סופד לשכנו

אתמול הוא הניח בתיבת הדואר שלי הזמנה לחתונה שלו ושל אפרת, שהייתה אמורה להתקיים בעוד שלושה שבועות. היום בערב הוא נקטף בפתאומיות בתאונת דרכים נוראית. בלי הסבר, ללא מילים, ברגע אחד

"ילד טוב וטהור": הרב יוני לביא סופד לשכנו

הרב יוני לביא, רב הקהילה בה היה מתגורר אריאל דרסינובר ז"ל בפתח תקווה, ספד לשכנו שנהרג אמש בתאונת דרכים בשומרון וסיפר כי יום לפני שנהרג הוא נתן לו הזמנה לחתונה שלו שהייתה אמורה להיערך בעוד כשלושה שבועות.

בעמוד הפייסבוק שלו כתב הרב לביא: "אחד מהרגעים שאתה מבין שאתה באמת לא מבין כלום. אתמול הוא הניח בתיבת הדואר שלי הזמנה לחתונה שלו ושל אפרת, שהייתה אמורה להתקיים בעוד שלושה שבועות. היום בערב הוא נקטף בפתאומיות בתאונת דרכים נוראית. בלי הסבר, ללא מילים, ברגע אחד".


הרב לביא סיפר על אישיותו המיוחדת של אריאל ז"ל וכתב: "אריאל דרסינובר, עלם חמודות. מהאנשים היותר איכותיים, צדיקים, אידאליסטיים ומתוקים שהכרתי. עם המון רוח וברק בעיניים. הרים בשכונת מגוריו בית מדרש לנוער ואינספור פעילויות שנועדו לחבר את הנוער אל התורה, אל אלוקים ואל עצמם. עשה הכול בתום ובענווה, במסירות ובחריצות ובחיוך שלא נגמר".

"ופתאום דממה. הכול נגמר. במקום חתונה תתקיים הלוויה. כמה נורא. כמה עצוב. פרח כזה, מהנשמות הטהורות והיפות של דור הגאולה. מאחל לכולנו לגדל ילדים טובים וטהורים כמותו שיאירו את העולם בתורה ומעשים טובים. בן 21 היה במותו. הותיר אחריו הורים שני אחים וכלה אחת. נסתרות דרכי ה'. ברוך דיין האמת. היה שלום, אריאל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
עצוב
מיכל | 02-08-2018 9:25
כמה כאב
2
לא נתפס, הלם גדול וכאב גדול ....
מירי | 02-08-2018 18:14
תנחומים למשפחה....שלא תדעו עוד צער ....
3
אריאל דרסינובר זכרו לברכה !
יולי לב | 30-08-2018 20:46
אובדן כבד להורים רבקה ויהודה הנפלאים למשפחה ולעם ישראל, יהי זיכרו ברוך ומורשתו לעולמי עד !