במהלך טיול משפחתי: נער בן 14 נפצע אנוש כשהוא סובל מחבלת ראש, לאחר שקפץ היום (רביעי) מגשר לנהר הירדן ('הירדנית') סמוך לקיבוץ דגניה בצפון.
אזרחים שהיו במקום משו את הנער לחוף וצוותים רפואיים שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה והוא פונה במסוק לבית החולים זיו בצפת.
שוטרי משטרת ישראל שהוזנקו למקום מרחיקים את הסקרנים ובודקים את נסיבות האירוע.
משפחתו של הנער מבקשת להתפלל לרפואת אחיה בן גיתית.אל נא רפא נא לו.
פונה לאחר החייאה
מדוברות איחוד הצלה נמסר: "נער שנפצע קשה נמשה מהמים ע"י אזרחים בחוף ירדנית בטבריה. פרמדיק וחובשים מתנדבים באיחוד הצלה סניף טבריה וסובב כנרת העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו החייאה מוצלחת".
יאיר נחום חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי באזרחים שמבצעים פעולות החייאה תוך כדי הדרכה טלפונית ממוקד 1221 של איחוד הצלה. בסיוע פרמדיק וחובשים נוספים של איחוד הצלה המשכנו בביצוע פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה. הנער סובל מחבלות ופציעות בראשו ותסמיני טביעה".





תגובות
תתביש איך אתה לא מתבייש ילד צעיר גוסס בחדר טראומה ואתה מלכלך ככה בפלאפון תתביש
חסר לב אתה פשוט אדם עלוב תעשה טובה לעצמך ותמחק את התגובה המפגרת שלך כאילו אתה לעולם לא הייתה ילד ולעולם לא יהיו לך ילדים
חוץ וגאותן בני משפחתו בוכים ומייחלים לרפואה ואתה עוד זורה מלח על הפצעים? קל דעת!!! תתפלל שהילד או הנכד שלך לא יעשו כדבר הזה. תתפלל במקום לכתוב שניות.