קניתם לאחרונה פופקורן למיקרוגל? חברת דנשר פרסמה היום (רביעי) הודעה על ריקול פופקורן למיקרוגל של חברת פופסטאר, בטעם טבעי, בתאריך אחרון לשימוש 26.11.2019..
עקב דיווחים על ריחות חריגים מהמוצרים בעת החימום, החליטה החברה כמשנה זהירות לאסוף חזרה את הפופקורן מנקודות המכירה. ולצד כך מבקשת גם מהצרכנים שלא לצרוך את המוצר ולהחזירו.
מטעם החברה נמסר: "אנו מתנצלים על חוסר הנוחות ומודים לצרכנים על שיתוף הפעולה. כתמיד, אנו פועלים ונמשיך לפעול כדי להבטיח ללקוחותינו שביעות רצון מלאה ממגוון מוצרינו".
כל צרכן המעוניין להחזיר את המוצר, מוזמן לפנות למוקד שירות הלקוחות של דנשר בטל' 03-9020333 לשם החזרת המוצר וקבלת מוצר חלופי אחר מהמוצרים לעיל. המוקד זמין בימים א'- ה' בין – בין השעות 8:30-16:30.
מה דעתך בנושא?
2 תגובות
0 דיונים
אהרוני מירי
לפני מספר חודשים שלחתי מכתב תלונה בעקבות שקיות פופקורן טבעי שהיה להם ריח רע וטעם לואי. נציגה מהחברה לקחה ממני את הפרטים של שתי החבילות השלמות שהיו ברשותי ואמרה שאני...
לפני מספר חודשים שלחתי מכתב תלונה בעקבות שקיות פופקורן טבעי שהיה להם ריח רע וטעם לואי. נציגה מהחברה לקחה ממני את הפרטים של שתי החבילות השלמות שהיו ברשותי ואמרה שאני יכולה לזרוק אותן ואקבל פיצוי. האמת ששכחתי מכך ונזכרתי הערב כשעשיתי פופקורן במיקרו ושוב הרחתי ריח רע וטעם לוואי. כשנכנסתי לאתר ראיתי את ההודעה שיצאה מחברתכם על מוצר עם ריח רע ואת התאריך שרשום על המוצר הפגום וזה אותו התאריך שאצלי. זרקתי כבר מספר שקיות כך שחוץ משקית אחת שנשארה סגורה אין ברשותי שקיות נוספות. לסיכום 3 חבילות שלמות של מוצר פגום נקנו על ידי על שתי חבילות דיווחתי כבר לפני מספר חודשים ולא קיבלתי זיכוי וחבילה נוספת ים התאריך הפגום שאת רובו זרקתי. אשמח להתייחסותכם המהירה ולטיפול העניין. בכבוד רב, אהרוני מירי 0525663964
המשך 00:23 19.08.2018שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ליאור גבע
קניתי לפני שבועיים חבילה של פופקורן פופסטאר יש לו טעם לוואי אחרי שהכנתי אותו במיקרוגל למה?
20:03 04.08.2018שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר