מוזיקה

"צריך להגיד שלום": אריאל זילבר בהודעה דרמטית

הזמר והיוצר אריאל זילבר הודיע הבוקר(ג') בראיון לגלצ על מועד הפרישה שלו מהבמה. "צריך להגיד שלום מתישהו, היה נחמד 40-50 שנה"

"צריך להגיד שלום": אריאל זילבר בהודעה דרמטית
צילום: (צילום: Abir Sultan/Flash90)

נפרד בקרוב מהבמות: הזמר והיוצר אריאל זילבר שאחראי על עשרות להיטים, שהפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית ('ברוש', 'ואיך שלא', 'שמש שמש', 'אגדה יפנית' ועוד)- הודיע הבוקר (ג') במהלך ראיון לגלצ על כוונתו לפרוש מהבמה כבר בשנה הבאה.

לאחר שלא מעט שמועות על פרישתו עלו לאחרונה לאוויר, זילבר בן ה-74 החליט לעשות סדר והודיע: "הבנתי שזה לא הזמן להפסיק להופיע עכשיו, ארד מהבמות בשנה הבאה". אמר בשיחה עם ישי שנרב והוסיף "צריך להגיד שלום מתישהו, היה נחמד 40-50 שנה".

בתחילת השבוע השיק זילבר את הסינגל החדש "קרן ראשונה", אותו כתבה אשתו שושנה והבהיר כי גם אחרי הפרישה מהבמה הוא ימשיך ליצור מוזיקה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

5
4
יעקב שאמי
31.07.18

74 זה ארבעים ושבע החדש אריאל ישמרך האל תאריך ימים טובים ושנים שמחות וטובות בריאות והצלחה בכל תחומי החיים משיח כבר פה ... כל זה יתגשם