מטוס עם 178 נוסעים נאלץ לבצע נחיתות חירום בנמל התעופה בן גוריון. כך נמסר מדוברות זק"א. על פי הדיווחים, מדובר במטוס של חברת WizzAir, אשר עשה את דרכו מישראל לריגה שבלטביה. המטוס נאלץ לבצע את נחיתת החירום בעקבות תקלה באחד המנועים.
בעקבות ההודעה על הנחיתה המתוכננת הוכרז מצב חירום בנתב"ג. אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, חובשים ופרמדיקים ורכבי הצלה עושים כעת את דרכם לנמל התעופה כדי לאבטח רפואית את הנחיתה. מצב החירום בוטל לאחר כמה דקות, כאשר המטוס נחת בשלום.
תגובות
נחיתת חירום אני עומד לטוס איתם לוינה וטסתי איתם בעבר לפראג ולבודפשט שירות נפלא דייקנים ותמיד משהו יכול לקרות ליבי עם הנוסעים וויז אייר