אני רוצה אבא ואמא - סרוגים

אני רוצה אבא ואמא

תמיד שמעתי שבענייני משפחה הכלל הגדול הוא: טובת הילד. עכשיו זה השתנה רצונם של שני גברים גובר על טובת הילד. אבל אני רוצה אמא

author-image
אני רוצה אבא ואמא
  (צילום: שאטרסטוק)

אני רוצה אבא ואמא

אני לא רוצה שתי אבות

אני לא רוצה שתי אמהות

אני רוצה כמו כולם.

אני מבין ששני גברים

הגרים יחד

רוצים לממש אבהוּת

אבל מה – אני לא בן אדם?!

וכי שאלו אותי אם אני מסכים?!

גם אני רוצה לממש היות ילד לאמא

ולא לשתי אבות.

שתי אבות זה לא אמא

שתי אבות זה לא שוה אמא

ואפילו לא שלושה אבות.

אמא, יש רק אחת.

איך אתם עושים לי זאת

בלי לשאול אותי?

אני יודע שיש יתומים בלי אמא

ובאמת הם עצובים

אבל זה לא מתוכנן מראש.

לבנות לי חיים בלי אמא זו רשעות

אני יודע שיש ילד לאמא גרושה

גם זה עצוב

אך גם זה לא מתוכנן מראש.

אבל לבנות לי חיים

בלי אמא

זו ממש רשעות.

אני רוצה אמא,

אמא! אמא!

אולי קראתם מחקרים מדעיים

על ילדים לשני אבות

על הנזק הריגשי, החינוכי, החברתי

ואולי לא קראתם

אלא קרעתם.

אז אביא לכם כמה מספרים

ממחקר בריטי מלפני שלוש שנים

בכתב עת לחינוך חברה ומדעי התנהגות

על ההבדל בין ילדים שגדלו

במשפחה מסורתית אבא-אמא

לבין מה שעשיתם לי (באחוזים):

– בעיות רגישות חמורות: 17 – 7

– הפרעות קשב וריכוז והיפראקטיביות: 16 – 7

– לקויות למידה: 14- 8

– ועוד ועוד

אבל אומר לכם את האמת

אני מוכן לסבול בעיות רגשיות חמורות

אני מוכן לסבול הפרעות קשב וריכוז והפראקטיביות

אני מוכן לסבול לקויות למידה

בתנאי שתהיה לי אמא.

אני רוצה אמא

תמיד שמעתי שבענייני משפחה

הכלל הגדול הוא: טובת הילד.

עכשיו זה השתנה

רצונם של שני גברים

גובר על טובת הילד.

אבל אני רוצה אמא

אמא

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
24 תגובות - 15 דיונים מיין לפי
1
א י מקווה שמי שכתב את זה יהיה חשוך ילדים
איזה בן אדם רע כתב | 30-07-2018 11:25
ילד רק צריך אהבה. לא משנה מי מגדל אותו. אף ילד לא נשאל אם הוא רוצה לבוא לעולם. גם אם הוא נולד לאב ואם. עדיף כמו אצלכם.. להביא מלא ילדים ולא לראות אותם בכלל.. כמה מוזרויות והפרעות קשב יש בחרה החרדית והדתית וליקויי למידה וקשיים חברתיים. ואין מי שיבחין..
למגיב מס׳ 1
ישראל פישר | 30-07-2018 17:59
אם תגובתך לדעה שונה משלך, -שהיא לכל הדעות דעה טבעית אנושית, שאינה נזקקת להישענות על מחקרים כלל. אבא אמא יש בטבע ורק אבא אמא. אין בטבע גור כלבים שמגודל על ידי כלב וכלב, תמיד תהיה שם כלבה..- מוציאה ממך אגרסיה ורועה עד כדי קללה נואשת, אני תוהה האם צריך עוד הוכחה למאמר?.
two wrongs make a right?
גג | 30-07-2018 12:50
לאהוב זה לפעמים לוותר על עצמך. לא מאמינה שאתה באמת אוהב את הילד אם אתה מתעלם מכל המחקרים, ולא מבצע עוד מחקרים לראות שהמציאות שאתה מביא אותו אליה באמת טובה בשבילו. חד משמעית שני אבות זה לא פיצוי על אמא, וחד משמעית, ילד שלא יודע מי היא אמא שלו, מקבל תסביכים מיותרים! וזה לפני שמדברים על הנזק לחברה!
תגובה ל1
חן | 30-07-2018 12:40
מי שכתב הוא כבר סבא לנכדים ואולי גם נינים וחיבר עשרות ספרים וכתב אלפי מאמרים בחייו ובעל תעודת רבנות ותארים מהאוניברסיטה ובעל ידע והשכלה כללית מי שחושב שזה טוב שני אבות או שתי אמהות הוא בן אדם רע ואכזר לילדיו ... אנחנו הדתיים והחרדים יותר רואים את הילדים שלנו יותר מאשר אצלכם ... אהה.. יש לכם ילד או שניים וכלב ...
2
עוד אחד שחושב שהוא יודע מה תינוקות צרכים
הומלס | 30-07-2018 11:38
אני חושב שילד צריך: - שני הורים אוהבים - שני הורים מקשיבים - שני הורים תומכים - שני הורים שמחים אם ההורים הם מאותו המין או לא, אינו קשור לנקודות הללו
זוועה
פ | 31-07-2018 10:52
ילדים תמיד ישאלו איפה אמא הביולוגית שלי איפה אבא הביולוגי שלי מה יגידו לו שהוא נולד בתוך צנצנת של מבחנות הילדים תמיד יחפשו את הוריהם הביולוגיים אף אחד לא רוצה להוולד לאבא אחר או אמא אחרת
ראית פעם בית שמנוהל ע"י גברים בלבד?
אני | 31-07-2018 1:02
אני כן. דירת רווקים=זוועה אקולוגית. וכל מילה מיותרת ברגע שיש את האינטרקציה בין שני המינים המנוגדים פתאום יש איזון ואין חסרונות משותפים שמשפיעים אחד על השני.
אז זהו, מסבתר לפי המחקרים שאתה טועה
גג | 30-07-2018 12:52
ילד לשני אבות או שני אמהות סובל מהרבה יותר בעיות למידה ולקויות רגשיות. חד משמעית.
תגובה ל2
חן | 30-07-2018 12:42
אתה לא מוכיח את דבריך, בוודאי שזה קשור רק אמא מסוגלת לגדל את הילדים וילד צריך אמא ואבא כמו כל בן אדם נורמלי... וחבל שמטרילים פה את האתר באנשים לא מעלי
3
כפייה לברלית
חיים | 30-07-2018 12:20
הבעיה שהכוחנות הליברלית כופה על הילדים מציאות כואבת.
4
הורות יהודית
א.א.אלעד | 30-07-2018 12:35
יישר כח, כבוד הרב!! כתבת כל כך נכון ואמיתי, ועצוב שאנשים לא מבינים את הנזק שהם מביאים לילדים ולאומה. יהי רצון שכל הטועים יעשו תשובה במהרה, נתבשר בבשורת הגאולה.אמן!!
5
עצוב מאד
יסמין | 30-07-2018 13:10
הבטן מתהפכת. אדם שהערצתי ונסעתי חצי מדינה בשביל לשמוע אותו במשך שנים רבות, משתמש בכח הרב שיש לו כדי להשמיע את האמרות החשוכות ומלאי שנאה ובורות, אני מקווה שהקהל שלו יותר אינטילגנטי מהדרך בה הוא פונה אליהם. הדתלשית שבי מזכירה לי שאסור לבזות רב, לא זו המטרה. אבל הפחד שהוא זורע בלב בני הישיבות והאולפניסטיות שחרב עליהם עולמם כשהבינו שהם לא כמו כולם, אל לכם לחיות את חייכם, זה היחס שתקבלו מהקהילה המחבקת.
תגובה ליסמין
ישראל פישר | 30-07-2018 18:08
יסמין, יש הבדל בין דעה למעשה, בין הבעת עמדה ושיפוטיות. הרב הביע עמדה, את נוקטת עמדה שיפוטית. שמעת בדבריו שנאה? לא זיהיתי ולו בדל ממנה. את בתגובתך הכועסת מאוד, מביעה עמדה שלילית, נוקטת -בהגזמה לדעתי- בשיפוטיות לוקה. קראי את דבריו, שפטי במאזני ההגיון. נטו הגיון. האם הוא טעה?? היית את יסמין מוותרת על אימך? לא בטוח כלל. שקלי דיבורים. אני מתנגד מוצהר לתופעה הלא טבעית של הומוסקסואליות, נראה לי שמעבר לחיי החטא התורתי והציווי האוסר זאת עד כדי עונש מוות, יש בו ביטוי נפשי קלוקל. והחברה שלנו עמוסה בהם לעייפה, גם אם יש בצה״ל אלוף עם נטיות הפוכות, שלטעמי הוא יכול להיות מבריק בראש ודפוק בנפש, גם כשישמע לא פוליטלקורקט. זה דעתי ועמדתי. האם אני הופך לשונאו? חלילה! אני מתעב את דרכו, כי כך ציוותה התורה הקדושה, אני אמור לשונאו אם אדע בוודאות שהותרה כדין והוא עושה זאת להכעיס, אך מכיוון שאני יוצא מנקודת הנחה שהוא חולה בנפשו, על חולה נפש לא חל דין מוות, חל עלינו כחברה דין לרפאותם. מרגיז ומקומם אותך? האם מגיע לך הדרה מהחברה? חלילה. ההיפך, הכלה ואהבה עד בלי די. וללהטבי״ם שמניפים דגל אהבה, ומתיזים רסיסי שנאה ללא גבולות, הייתי מציע, שיוסיפו לדגל את דגל השפיות, כי או אז דגל השנאה ייפוג תוקפו מעצמו.
6
תודה הרב
יחיאל | 30-07-2018 14:47
לא לפחד מהבריונות הלהטבית התאווה תמיד ניצחה את האהבה האמתית אלא שצריך להתגבר עליה אין יותר חשוב מהילדים ולהם לא אכפת מהם!!!
7
מזל שנשאר כל שפוי במחננו שאומר את האמת
עדו הכהן | 30-07-2018 16:09
-
8
יפה וקולע !
אסתר | 30-07-2018 18:35
כל מלה נוספת מיותרת . צביעות במיטבה של המערכת שרוצה לאפשר את העיוות
9
תודה הרב. דברי הרב כמו ניצוץ בערמת שחת-רשע
יהודי | 30-07-2018 18:54
האופנה המחריבה הזאת פשוט תחלוף מהעולם.
10
לכל המגיבים המתנגדים
צחי | 30-07-2018 23:01
העמדה שלכם היא לא חדשה כבר בתורה מיד אחרי יציאת מצרים התורה אומרת כמעשה ארץ מצרים וכמעשה ארץ כנען לא תעשו מה אתם חושבים שהמצריים לא היו ליברלים בכנען לא היתה דמוקרטיה הם היו ליברלים ודמוקרטים והם היו להטבים ועל זה ומפני זה התורה מזהירה רחמנות על הלהטבים לא יכולה להכשיר אותם רחמנות שצריך לרחם עליהם צריך להזדהות עם בעיתם אך לא להכשיר
11
הבעת דעה צודקת ונכונה אבל אינה מספיקה.
דוד | 31-07-2018 13:49
לאסור בחוק בין עם זה בתשלום,או בתהליך שנעשה בחוץ לארץ כל הורות לא תקנית מבחירה נקודה! אין דבר כזה שני הורים גברים מאמצים תינוק,יש לערב את שירותי הרווחה להפסיק תופעות משל אלו,אין הורות יחידנית של אישה שרוצה להרות לבד. אסור אלפשר לה לאשר בחוק לגדל לבד תינוק מבחירה. ובטח שלא שני נשים שחיות ביחד. זה השלב הראשון .פשוט להפקיע את הילדים מרשותם,ולמסור לאימוץ למשפחות חמות יראות שמים ויש רוח עם ישראל בם. וזה השלב הראשון, השלב הבא לאסור בחוק יחסים שנגד הטבע ונגד ההלכה ונחשבים כתועבה בעם ישראל, כלומר להחזיר את החוק שבוטל בשנת 1984.
חחחח
ף | 01-08-2018 18:43
הצחקת לרווחה לא איכפת כי עם ילדים או תינוקות שהם שולחים לאימוץ או אומנה ללא רשות ההורים הביולוגיים העניים שזה פשע אז לא איכפת להם להרוויח כסף גם על חשבונם של ההומואים והלסביות מדבר אחד ברווחה פוחדים שיהיה אונס ורצח בין ההומואים והלסביות. והרווחה תחטוף להם את התינוקות והילדים שהם יביאו מפונדקאיות והופ סחר בילדים ותינוקות מצד משרד הרווחה ואז ההומואים והלסביות מכל הארץ יפנו להג ובהג באום יחקרו את כל הפשעים של משרד הרווחה והזוועה הלהטבים לא טיפשים הם יודעים שאימוץ אומנה ומוסדות זוועה של הרווחה זה סחר בילדים ותינוקות והכי גרוע הם לא עושים נגד זה הפגנה שישראל סוחרת בילדים ותינוקות ששייכים להורים עניים זוועה מדינת ישראל צריכה להפסיק מיד אסור סחר בילדים ותינוקות אסור שזה יקרה
12
אל דאגה
סטרייט מאוד | 01-08-2018 22:39
יכולות להיות לך גם שתי אימהות! ואז גם אין סיכון שיצא לך הרב אבינר:)
13
מזעזע
ר | 02-08-2018 10:50
תארו לכם ילדים בנים להטבים בבתיי ספר חילוניים אומרים לילדים שלא הומואים ולסביות נדלקנו על התחת שלכם מה יעשו ההורים הסטריטים אייך יוציאו את הלהטבים הסוטים מבתיי הספר יהיה להם קשה כי חילוניים חלקם לטובת הומואים ולסביות אבל במציאות הורים שהם אבא ואמא לא יתנו לילדים שלהם להתחבר עם להטבים
14
מקסים
דרור אברהמי | 31-10-2018 20:36
כשרונו של הרב, לקחת דבר ככ טעון ובפשטות להביא את האמת. ישר כח!!!
15
אני רוצה להיות משמעותי
נפלאות השכחה | 09-11-2018 5:50
לא אחד משתיים עשרה שאף אחד לא זוכר את שמו, מלובש בצורה שאיש לא יבחין בהבדל, ומחונך להיות אך ורק מה זה שנקבע עבורי על ידיכם. אני רוצה הרבה דברים, ואז נזכר, שאני, מהותי, הוויתי, ככל שחשובה היא לי, איננה תרוץ למנוע מהאחר להיות הוא. אפילו לא בדרכי נועם, וחמשירים להמונים.