אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

ספיישל חופש: כך תגרמו לילדים לאהוב פירות

הילדים בחופש אוכלים לא מעט ג'אנק פוד וחטיפים? בעזרת רעיונות קלים ומרעננים- תוכלו להכניס לתפריט שלהם גם פירות בריאים. צפו

ספיישל חופש: כך תגרמו לילדים לאהוב פירות
  (צילום: שטארסטוק)

1. סורבה פירות בשני מרכיבים בלבד 

מדובר בלהיט מרענן ובריא יותר מכל גלידה או ארטיק שתקנו בחוץ שעשוי מ2 מרכיבים בלבד, מה שהופך אותו לקל ונגיש במיוחד להכנה עם הילדים בחופש- צפו עכשיו במתכון:

מצרכים: על כל 450 גרם פרי אהוב (בערך כ4-3 אפרסקים לדוג')מוסיפים 1/4 כוס דבש

אופן ההכנה:

1. חותכים את הפרי לקוביות בינוניות, מסדרים בתבנית מרופדת בנייר אפייה ומקפיאים במשך כשעתיים.

2. מעבירים את קוביות הפירות הקפואים למעבד מזון יחד עם הדבש, וטוחנים עד לקבלת למרקם חלק.

3. יוצקים את התערובת לקופסה ומקפיאים עד להתייצבות מלאה (כ-3 שעות לפחות).


2. מתכון לארטיק פירות פוטוגני

מעבר לכך שמדובר באחת הדרכים הכי קלות ובריאות לרענן את החום, מדובר בארטיק ביתי ופוטוגני שהצליח לכבוש כבר את האינסטגרם- עכשיו זה הזמן להכין אותו בעצמכם.

מצרכים:

1 כוס מי קוקוס (אפשר להחליף במיץ תפוחים/תפוזים)+ מיקס פירות חתוכים (מומלצים: קווי, מנגו, פטל, דובדבנים, פירות יער ועוד)

אופן ההכנה:

1. חותכים את הפירות ומסדרים אותם בתבניות להכנת ארטיקים(אם אין אפשר בכוסות חד פעמיים)

2. יוצקים על הפירות את מיץ הקוקוס, מוסיפים מקלות ומכניסים למקפיא לפחות במשך שעתיים וחצי לפני ההגשה. ניתן לשמור במקפיא עד שבועיים.

קיץ בריא וטעים!

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו