הבית היהודי בחיפה: יונף דגל ישראל בכל מוסד עירוני - סרוגים

הבית היהודי בחיפה: יונף דגל ישראל בכל מוסד עירוני

סיעת הבית היהודי בחיפה בראשות יואב רמתי פתחה את קמפיין הבחירות ותדרוש חוק עזר עירוני שיקבע שדגל ישראל יוצב בכל מוסדות העירייה, החינוך הספורט והתרבות

author-image
הבית היהודי בחיפה: יונף דגל ישראל בכל מוסד עירוני
  יואב רמתי פותח קמפיין

סיעת הבית היהודי בחיפה פתחה את קמפיין הבחירות שלה, שיעסוק בשלושה נושאים: יהדות, ציונות ומשילות. הסלוגן שנבחר "מחזירים את הטב לחיפה". במסיבת העיתונאים לפתיחת הקמפיין השתתפו נציגים מהריכוזים הדתיים בעיר – הכרמל, נווה שאנן וקרית שמואל.

מה כוונתכם במשילות? נשאל יו"ר הבית היהודי בעיר יואב רמתי שהסביר במפגש עם עיתונאים "חיפה צריכה להיות עיר בעלת צביון יהודי- ציוני, המכילה את כלל האוכלוסיות ומאידך שומרת על צביונה של מדינת ישראל. לכן, הסיעה תדרוש כי מועצת העירייה תקבל חוק עזר עירוני שיקבע "כי סמלי השלטון (דגל וכדו') יוצבו במוסדות העירייה (כולל לשכות ראשי מנהלים ואגפים), מוסדות חינוך ממלכתיים (גני ילדים, בתי ספר וכדו'), ספריות, מתקני ספורט, תיאטראות ועוד".

בנוסף בסיעה ידרשו כי "עיריית חיפה תהיה כפופה ונאמנה לשלטון ממשלת ישראל ולא תאפשר לערער על ריבונותה באמצעות הפגנות של פורעי חוק".

בצד נושאים שחוזרים עליהם כל מערכת בחירות – כמו עצירת ההגירה השלילית של צעירים מהעיר, בבית היהודי מציעים רעיון מקרוי להפריד בין מינהל החינוך והתרבות, כך שמנהל אחד יעסוק רק בבינוי מוסדות חינוך, כולל הנגשה לילדים עם מוגבלויות, העסקת מורים, ציוד והעשרה בבתי הספר ובמקביל יוקם אגף עצמאי לתחום התרבות, תנועות הנוער, רכזי נוער- מהלך שאמור לחסוך בעלויות ולהקל בבירוקטריה לתמיכות עירוניות.

אוטובוסים חשמליים, מוניות על גז

בתחום התשתיות מבקש יואב רמתי, בעל ניסיון בתחום, לבטל את פרויקט המטרונית בנוה שאנן, לבדוק מחדש את פרויקט הרכבל, לפתח תוכניות עיר חכמה הכוללות אפליקציות מידע דו–כיווניות ועוד. בבית היהודי יידרשו גם לנושא איכות הסביבה וידרשו להעביר את כל האוטובוסים של העירוניים להינע חשמלי, וגם מוניות יחויבו להינע חשמלי או גז, וזאת במטרה לצמצם את זיהום האוויר בעיר.

בתחום שירותי הדת,  מבקשת הסיעה לתת ביטוי בתוכניות העירוניות (חינוך, תרבות וכדו') לצרכי הציבור הדתי בעיר. בנוסף מועלות הדרישות לבחירת רבנים ראשיים בעיר, להסדרת חוף נפרד באיכות גבוהה, להקמת מסגרת במועצה הדתי להדרכת כלות ברוח ציונית-דתית, לסייע בתחזוקת בתי הכנסת והמקוואות ועוד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
משהו טוב קורה במדינה
יפה יוסף | 23-07-2018 21:02
בעזרת השם ותודה לאל.
2
יואב רמתי יו"ר רציני מאוד
דביר | 23-07-2018 21:38
פועל בהדרכת תלמידי חכמים
3
להציע 'עונג שבת' קהילתי
גם צריך לדעתי | 23-07-2018 21:44
או לכול שכונה, בבניין ציבורי/עירוני נגיש, שיוכל לבוא במקום נסיעה בשבת באוטובוסים ובמוניות. תודה.
4
רק תראו לאן הגענו
רוני | 24-07-2018 8:49
מדינת ישראל, מדינת העם היהודי, לא יכולה להניף דגל במוסדות הציבוריים שלה, צריך חוק בשביל להניף דגל ישראל. בושה, פשוט אין מילים, כנ"ל חוק הלאום.
5
נשמע יו"ר רציני ביותר
דוד | 24-07-2018 10:46
בהצלחה! הגיע הזמן להתקדמות בחיפה
6
תפקיד הבית היהודי
יהודה קליין | 24-07-2018 19:20
חברים שלום. במקום להתעסק בדברים זוטרים כדאי להתעסק בדברים חשובים. המו מינוי רבנים ציונים. כגון שיפוץ בתי הספר הממד שלא שופצו . לדוגמא בבית ספר רמבם אין שרותי מורים ועוד. בבח לתוע