הרב טאו: "לשלוח ילדים למשרד החינוך - לזרוק אותם לגהינום"

הרב צבי טאו תוקף בחריפות את הוספת מערכי שיעור להכלת הלהט"בים בבתי הספר, וקובע "אסור לשלוח היום ילדים למשרד החינוך בשום אופן. זה פשוט לזרוק אותם ישר לתוך הגיהנום"

"לשלוח ילדים למשרד החינוך - לזרוק אותם לגהינום"
  הרב טאו (באדיבות המצלם)

נשיא ישיבת הר המור, הרב צבי ישראל טאו תוקף בחריפות את ההתנהלות האחרונה של משרד החינוך, בהוספת מערכי שיעור להכלת הלהט"בים בישיבות התיכוניות ובאולפנות וקובע כי אסור לשלוח ילדים למערכת החינוך הממלכתית דתית.

בשיעור שהעביר הרב טאו לאחרונה ותוכנו הגיע לסרוגים מספר הרב טאו כיצד נכנסים לישיבות תיכוניות מדריכים ומורים של 'הבית הפתוח' כדי ללמד את המורים והתלמידים לראות בעין חיובית תופעות כמו לסביות והומוסקסואלים.

לשלוח אותם ישר לגהינום. הרב טאו

"היום הראה לי מישהו שכותבים בישיבה תיכונית, מישהו מישיבת חורב, שבישיבה תיכונית חורב קיבלו מכתב ממשרד החינוך שנשלחים אליהם עכשיו מומחים להסביר את החינוך לראות בעין חיובית את הלהט"בים ואת הלסביות ואת ההומוסקסואלים, לקדם אותם, לחבק אותם ולעודד אותם. בישיבות.. הבית הפתוח.

יש גוף שנקרא הבית הפתוח שהוא מקדם את התפיסות האלה ואת הדוגמאות האלה והחיים האלה. והנה עכשיו מציגים את זה לישיבות תיכוניות. שולחים מכתב מטעם משרד החינוך. יבואו אליכם מומחים גדולים בנושא הזה להסביר לכולם שזה נורמה."

כולם יהיו קונסרבטיבים ורפורמים

בהמשך מצר הרב טאו על האישור שנתן שר החינוך נפתלי בנט לבית הספר 'בליך' להניף את הדגל של אגודת הלהט"ב בפתח המוסד. צעד שגרר התנגדות של משרד החינוך, אך לאחר מכן התקפלות שאמרה שכל מוסד רשאי להחליט אם להניף את הדגל או לא.

"אנחנו במצב שיש פה השתלטות של גופים שליליים, של הרס וחורבן בתוכנו, צריך ללחום נגד זה, אי אפשר להשאיר את זה ככה. זה לא, צריך לעצור את הדברים האלה. רבנים שותקים וחושבים שצריך לשתוק על זה וזו טעות חמורה. לא צריך לשתוק על זה. הם נכנסים וחודרים בכל מקום, הם יתנו על זה שיעורים…

שר החינוך אמר לא מזמן שיכול כל בית ספר, גם דתי, יכול לשים דגל של להט"בים, יש להם דגלים, על הבניין. עוד לא חובה, זה רק בסדר. השלב הבא.. זה לא צחוק. הדבר הזה זה ניסיון להחדיר את התרבות הזו לתוכנו, לעשות לכל המדינה צביון דתי חדש, כולם יהיו קונסרבטיבים ורפורמים, כולם יהיו.. זו נצרות חדשה. יש גם המון נצרות במשרד החינוך. המון הפגשה עם הנצרות באופן חיובי, ידידותי מה שנקרא."

אסור לשלוח ילדים למשרד החינוך

הרב טאו הוסיף והחריף את הטון וקבע כי במצב הקיים אסור לשלוח ילדים לחינוך הממלכתי או הממלכתי דתי: "אסור לשלוח היום ילדים למשרד החינוך בשום אופן. זה פשוט לזרוק אותם ישר לתוך הגיהנום. זה אי אפשר. צריך להקים בתי ספר, תלמודי תורה, ואסור לשלוח למשרד החינוך.

המסרים הסמויים והדעות וההשקפות זה הכול הולך בכיוון הזה, זה הקרן החדשה וזה הפוסט מודרנה, וזה כל הזוהמה של אמריקה ואירופה שנמצאים בהתדרדרות נוראה ואם אתה רוצה לדעת מה יהיה מחר תסתכל בטלוויזיה של אמריקה שם יש כבר כמה שלבים קדימה של הדבר הזה. פה לא מדברים יותר מדי כדי לא לגרום התנגדות, וככה במינון לאט לאט, שיטת הסלאמי מה שקוראים."

תגובת משרד החינוך

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "המשרד מאפשר לבתי הספר לחשוף את תלמידיהם להעשרה בתחומים שונים ומגוונים – לבחירתם המלאה של מנהלי בתי הספר."

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
103 תגובות - 61 דיונים מיין לפי
1
יישר כוח לרב
ATL | 23-07-2018 15:27
אמת פשוטה
לשלמה ה"מגיב" משרד הדתות מתקצב את הר המור
עדו הכהן | 24-07-2018 22:02
ולא משרד החינוך
נאה דורש נאה מקיים ?
שלמה | 24-07-2018 13:53
שכבוד הרב יקבע שלישיבות הקו אסור לקבל כסף ממשרד החינוך. אם לאו זאת צביעות ענקית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2
הרב טאו
שמעון | 23-07-2018 15:27
תבחנו את כל מה שהרב טאו מזהיר והזהיר מפניו במשך עשרות השנים. הוא פשוט צודק בכל דבריו. כל מה שאמר עוד לפני 40 שנה, אבחן בנוגע למחלות התרבות, רואים שיש פה תח ענק המבין בהנהגת הציבור, עם עין רחבה ומעמיקה. אשרינו שזכינו
יתכבד הדעאש הרב עם כולם ויחזור ללמוד
משה משה | 24-07-2018 8:32
הרב התבלבל וחושב שתפקידו לריב. זה דומה אבל לא באמת התפקיד שלוח תפקידו להנהיג ולמתן ולהרבות וקבלה. אם כבודו שואף להצטרף לדעאש או איראן הוא מוזמן לעבור את הגבול ולהוריד את הכיפה. הוא מלכלך אותה
טענה ידועה אבל...
מחצדי חקלא | 23-07-2018 16:16
כן כן, חוגי הר המור מתנגדים לכל דבר שהוא לא הם,ואכן בחלק, ורק בחלק מהמקרים הם צודקים. עם המקרים הבודדים האלה הם מנופפים כאות ל'ראיה מרחוק' וכו'.
3
חינוך
חנה | 23-07-2018 15:27
אחיין שלי היה במוסדות חרדיים מהיום שנולד והם במקום לטפל בבעיות שהיו לו העדיפו להעיף אותו ממסגרת אחת לאחרת ככה זה שאין פיקוח של משרד החינוך כבוד הרב
חנה, גם בסדום היה פיקוח. עדיף שלא היה.
ראובן | 23-07-2018 18:44
אם המדינה מפקחת, זה אומר שהיא תתערב. ואם המדינה תתערב אז החינוך של הילד שלך יהיה כמו, הדואר, חברת החשמל, הנמלים וכל דבר אחר שהמדינה שולטת עליו - זבל.
4
המדינה קבעה- או חרדי או חילוני, תבחרו
ריאליסט | 23-07-2018 15:38
לאט לאט הציבור הדתי פוקח עיניים ומבין שאין דבר כזה לפסוח על שני הסעיפים נ.ב אני חוזר בתשובה שלא מסכים עם הרבה דברים בציבור החרדי אבל לא רואה אלטרנטיבה
מה לעשות ,על זה נאמר כל המשנה ידיו על התחתונה
הם יודעים | 24-07-2018 16:01
.
5
הרב צודק
אופירה | 23-07-2018 15:46
הרב צבי טאו צודק והוא חכם הלוואי שכולם ילכו בדרכו
6
מזל שיש מישהו שלא חי מתקציבי משרד החינוך.
אריאל | 23-07-2018 15:47
ולא מחוייב להם.
אתה באמת לא מבין את ההבדל?
יוסף | 24-07-2018 18:40
ישיבת הר המור מקבלת תקציב במסגרת מה שמכונה 'תקציב הישיבות'. לעומת מוסדות שיש עליהם פיקוח של משרד החינוך... לצורך העניין כל התתים גם החרדים מקבלים תקציב ממשרד החינוך.
שקר וכזב
בועז | 24-07-2018 10:39
תבדוק כמה ישיבת הר המור מקבלים מידי חודש ממשרד החינוך
7
בנט הוא אסימילטור בהסח הדעת
יוסף בן שושן | 23-07-2018 15:52
הבורות של האיש בכל מה שקשור לקודש (בלימוד זכות גדול עליו שהוא פועל מתוך בורות ולא מתוך מגמתיות) עלולה להביא לידי שמד את כל ילדי ישראל. הצילו את המצב בעוד מועד ! כל רבני ישראל הסרוגים חייבים לצעוק שמפלגת הבית הפסבו-יהודי אינה מפלגה דתית-לאומית אלא חילונית-לאומית
בנט הוא חפיפנים
שי | 23-07-2018 21:36
שידיעותיו ביהדות מזעריות
8
קול גבורה מול קולו של בנט
פולסקי | 23-07-2018 16:32
כאשר יש שר חינוך עני בתורה זו התוצאה. אשרי עם ישראל שזכה למאורות כמו הרב טאו, מתלמידי הרב צבי יהודה קוק זצל.
9
אסור לדבר על מדינת ישראל!!
צבי י. | 23-07-2018 16:48
מדינתנו היקרה חמדת ליבנו היא יסוד כסא ה' בעולם.
לידיעתך
יוסף | 24-07-2018 18:42
גם הרציה גדול המאמינים במדינה לא חשך שבטו ממשרד החינוך ובית המשפט בביקורת חריפה מאוד עליהם.
מה הקשר??? הרב בהחלט צודק
שמואל כהן | 24-07-2018 13:54
מה הקשר??? הרב בהחלט צודק
משום כך חייבים ללחוץ בכל הכוח.
ידידיה | 24-07-2018 9:01
דווקא מפני שמדינת ישראל היא יסוד כסא ה' בעולם, חייבים ללחוץ בכל הכוח על שר החינוך שחכמתו קודמת ליראתו, להתנגד להוראתו, ומנהלי הממד חושבי ה' ללכת על כך לבית הסוהר, אם נדרש.
ממש בגלל זה עושים הפוך מהתורה
קשקוש | 23-07-2018 21:26
להפוך את ישראל לעוד כוכב בדגל ארהב עד שיבוא גואל צדק
10
בנסיבות הנוכחיות קשה להתווכח עם הרב טאו
עמי | 23-07-2018 16:57
11
יישר כחלרב טאו
יעקב | 23-07-2018 17:06
ברוך ה' שיש לנו את הרב טאו שמאיר את ענינו.מה היינו עושים בלעדיו
12
השאלה הפוכה
אדם | 23-07-2018 17:07
השאלה לא על הישיבות התיכוניות השאלה על החמד איך מלכתחילה נותנים לגורמים מאין אלו בכלל במה .
החמד מתטלים
מומי | 24-07-2018 7:53
כלפי כל רוח חילונית כדי להראות שהם דתיים טובים ומתקדמים. צריך להוקיע את ראשיו
מדוע לא משמיעים דעות אלו
יהודי | 23-07-2018 18:40
אני איני איש הר המור אך יש גבול להצגת החופש והפתיחות לא כל תועבה יש להציג בפני תלמידים צעירים גם אלו שבישיבות תיכוניות יש לחנך עפ דרך תורה וקדושת המשפחה אחרונים שייתנו לנו מוסר זה אלא שהרסו כל קדושה וחיים חיים מנוגדים לתורה בשם הפלורליזים לקחת מושג ועיוות אותו לגמרי לא כל דבר מותר לומר ויש גבול לצדקנות הזאת וכל מי שלא חושב כמותכם הוא חשוך תלו קורה מבין עינכם
תגובה
xxxx | 23-07-2018 17:58
מדוע אינכם מציגים דיעות המנוגדות לדעתכם. בוז לכם....... אין פה כל דברי דיבנ או לשון הרע. אנחנו מדינה דמוקרטית לא דיקטטורה.
צודק
רמי ברכיהו | 23-07-2018 17:55
מאה אחוז
13
ישר כח, תרדמת ההרגל לאט לאט מחדירים הרס
ד | 23-07-2018 17:20
אסור לחשוף את הנערים והנערות למציאות לא טבעית,כשהכל נורמלי.לעצור את הסחף הלא נורמלי
14
הגיע הזמן למעשים.
רק אמת! | 23-07-2018 17:28
חייבים את יחד בכנסת המפלגה התורנית היחידה בלי בללה בלה בלה..... חשוב לשמור על ארץ ישראל, אבל חשוב לשמור גם על ישראל יהודית. אני לפני כמה ימים החלטתי סופית לעבור ליחד. חברים הצטרפו אלי.
מפלגתיות
חיים הלוי | 25-07-2018 0:57
אם כבר לעבור מפלגה, תעברו לכזו שהמצע שלה, הוא כניעה טוטאלית לתורה הקדושה... בלי להיכנס לוויכוח מי עושה מה. יחד שבטי ישראל
15
ואיפה הבית היהודי? מה עם בנט?
איכס | 23-07-2018 17:39
זה הייצוג שלנו במשרד החינוך? פח אשפה של משרד חינוך שנמצא בידיים של הציבור הדתי אבל מכניס זוהמה לחינוך בנט תתבייש
מי מתי הם עושים משהוא???
ידידיה | 24-07-2018 13:46
מי מתי הם עושים משהוא???
16
חינוך
פ | 23-07-2018 17:46
רק חבל שהרב טאו לא הזכיר שיש הרבה גזענות בחינוך החרדי בין ספרדים לאשכנזים ומזרחיים לכן מזרחיים מעדיפים לרשום את ילדהם לחינוך החילוני או הדתי לאומי או הממלכתי דתי. תתקנו את הגזענות שלכם.
גזענות
חיים הלוי | 25-07-2018 1:08
שקר וכזב אין גזענות... כל החרדים האשכנזים והספרדים לומדים גמרא שחוברה על ידי יהודים מעירק עם פרשנים אשכנזים ופוסקים ספרדים... כך שהצגת חלוקת העדות כאילו נובעת מחלוקה לפי גזע וצבע היא מתועבת וטיפשית. החלוקה היא אך ורק מחמת המסורת השונה לכל עדה והיות ואסור לשנות ממנהג אבותינו הקדמונים והקדושים יש להמשיך במסורת כל עדה לפי מנהגיה עד שיבוא משיח שיקבע נוסח אחד לכולם. נכון שיש חלוקה לפי רמת שמירת המצוות ושוב אין כאן עניין ולו אפ' קטן של גזענות
הכוונה לת"ת ציוניים
ציוני דתי | 23-07-2018 23:10
ברור ופשוט שכוונתו של הרב טאו לתלמודי תורה ציוניים.שם בה (כוונתי על פי המקומות שאני מכיר אישית ואיני מעיד על מקומות שאיני מכיר ואינני יודע עליהם דבר) אין בעיות של גזענות
17
שלא נספר לכולם מה היה עם תלמיד ב"ישיבה" שלך
משה | 23-07-2018 17:49
הטריד תלמידים והשארתם אותו בישבה
הוצאת שם רע!! שקרן
נתנאל | 23-07-2018 22:36
לא היה ולא נברא
18
תודה לכבוד הרב..
ג'ו | 23-07-2018 18:03
איפה הית ?? .. כל כל התגעגעתי למוצא פיך.. ממש דברי אלוהים חיים.. דברך מחזקים אותנו וממלאים אותנו בכוח להמשיך הלאה למרות התקופה המזעזעת שאנו חיים כאן היום.. פשוט נורא והיום.. זוועה... הכל קורס.. אוי מה יהיה...??
19
למה הרב טאו אינו יוצא נגד המכות שנותנים בחינו
אבי | 23-07-2018 18:17
בחינוך החרדי? זה פחות גיהנום?
שקר וכזב!! לא היה ולא נברא
שמואל כהן | 24-07-2018 13:56
כמחנך במוסדות חרדים, לא מכים ואסור לפי התקנון להכות. זה לא מה שהיה פעם!
תודה לרב על דבריו הברורים. אנחנו הוצאנו את
תודה לרב. | 23-07-2018 21:38
הילדים מהממד למסגרות תלמודי תורה ציונים ובית ספר לבנות נפרד כי בממד אין מקום לדתיים באמת וההבדל שמיים וארץ . התמקדות על קדושה בלי תכנים חילונים כדי להתחנף לחילונים .
20
עוד פילוג יום אחרי 9 באב....קיראו...
איתן | 23-07-2018 18:19
מדוע אין אומץ להר המור לצאת נגד החינוך החרדי נגד הבגצים החרדים
תשובה לשאלתך
ת | 23-07-2018 23:18
כי אלו ליקויים חיצוניים, חמורים אבל חיצוניים שכל אדם ישר יכול לראות, כאן הרב מתריע נגד ליקויים שורשיים שגם מאד קשה לזהות ולעמוד נגד וגם השפעתם הרסנית הרבה יותר
21
נחוץ לדורנו מאוד!
צדיק וישר! | 23-07-2018 18:23
כמה אמת, אמנם כואב אבל אמיתית, צריכים כולם לשמוע לפחות מה הרב פה אומר ולהילחם!!
22
משרד החינוך
יחיאל בנגוסי | 23-07-2018 18:26
זה שר החינוך הכי גרוע ליהודים. היום יש לימודי נצרות בבתי הספר
23
אחרי 70 שנה זה נקלט. איך אפשר לסמוך
ראובן | 23-07-2018 18:41
על חינוך ציבורי לילדים שלך? שיעורי להטב זה רק הדובדבן שבקצפת, מדובר במערכת של שטיפת מוח.
24
עם אחד
חילוני | 23-07-2018 18:54
כאדם חילוני אני קורא בסרוגים ובכיכר השבת כדי לנסות לגשר על הפער ההולך וגדל בין המגזרים השונים בעם ישראל. אני מבין כי יש סתירה עמוקה בין ערכים המובילים אותנו- אך שואל אני. אם לא נשתייך לאותם מוסדות ציבוריים (במקרה הזה משרד החינוך) כיצד ישמר העם שלנו? האם יקומו שוב ממלכת ישראל ויהודה?
לא מסכים אבל סוף סוף מישהו שחותר לאחדות
עשית נחת | 25-07-2018 20:34
ואהבת חינם ולא מתלהם. יש הברה תגובות מימין ומשמאל בטוקבקים שמתלהמות. וסוף סוף מישהו שכותב אחרת. יישר כח.
לעם אחד
לעם אחד | 25-07-2018 20:32
גם מיש שלומד בחינוך נםרד ממשרד החינוך נשאר חלק מהעם, אף אחד לא הופך להיוץ קבוצה נפרדת
24- תהיה דתי ואז תהיה חלק מהעם...
דתי | 23-07-2018 22:49
או שלטענתך צריך להיות חילוני ולקבל תופעות נגד היהדות על מנת להישאר עם אחד?... או שנתיוון כמו אז כדי להיות עם אחד?...
25
הרב טאו-תלמיד חכם עצום מתלמידיו המובהקים
שמעון | 23-07-2018 19:02
של הרב צבי יהודה
אבל אידיוט מושלם
מאיר | 24-07-2018 2:28
אין שכל אין דאגות. סכסכן ומחרחר ריב מקצועי
26
אם זה נכון אז החינוך כבר לא חינוך
יפה יוסף | 23-07-2018 19:17
לא צריך להלחם בלהטבים אבל גם לא לחבק אותם . הקבה יותר מדי גדול לשכל של בן אדם המצומצם לכן הוא מעוות את התורה.
27
מה דעתו של גדול הדור הדוב לנעור בנושא ?
זאת ועוד | 23-07-2018 19:46
קרב מאסף
טוטאליות =לזרוק את התינוק עם האמבטיה
נבוך | 23-07-2018 21:41
מאד מסכים שאנחנו במתקפה יום יומית של תרבות כנען מצד המכונים להטבב. זו שטיפת מוח אחת גדולה שלקחה הרבה נפשות של נערים ונערות שטרם גבשו את הזהות המינית שלהם והפילה רבים בפח של הנורמליות כביכול. זו הרמת ראש שצריך לצאת כנגדה בעצה בתבונה ובשום שכל. בשיקול דעת גדול עלינו לצאת למאבק נגד שטיפת מוח זו. עידן ההפגנות למען גוש קטיף אוסלו וכו' מיצה את עצמו. גם ביטויי החרמות ובניית קיר ברזל, מיצה את עצמו. לא מעט קלקולים יצאו מהמוסדות אותם מקדש כבוד הרב(חוצפה, אלימות, בורות ובריחה מעולמה של תורה. היציאה מחוץ למחנה לא מבטיחה דבר. נהפוך הוא, הרבה סייגים שמעמיד משרד החינוך למניעת פגיעות מיניות , לא קיימים בחינוך העצמאי. שאני שותף לזעזוע של הרב מאישור משרד החינוך לאפשר למנהל לתלות דגל כנען. אך יחד עם זאת אי אפשר לפסול חינוך שלם מסירות נפש גדולה של תלמידי חכמים שנמצאים בתוך המערכת יוצקים ערכים לכל כך הרבה בתים. צריך להביע מחאה נמרצת אבל לא לזרוק את התינוק עם האמבטיה. אנחנו בדור שחושך ואור משמשים בו בערבוביא. וכבר הורה הרב זצל שהצדיקים הטהורים אינם קובלים... אלא מוסיפים.
28
נמאס לי
בהלת הלהטבים | 23-07-2018 20:09
למה ילד יקר שלי צריך להחשף ליחסים אסורים מגיל צעיר? למה לחרדים יש תקציב ממשלתי וחינוך עצמאי? כולנו צריכים לשלוח לתלמודי תורה?
תלמוד תורה
חיים הלוי | 25-07-2018 1:11
כולם חייבים, ואז יש סיכוי שהילד יגדל שומר תורה ומצוות תראו כמה אחוזים של נושרים יש למערכת החינוך של הדתל...
29
הרב טאו איש אמת שלא חת מפני איש
שמרית | 23-07-2018 20:10
אבל איפה הקולות הנוספים בציונות הדתית. כולם מפחדים?!
30
למי שמחוייב בסדנה
הצעה | 23-07-2018 20:11
להיות חולה באותו יום
31
בנט זה מפלגה חילונית בלבוש דתי
איציק | 23-07-2018 20:11
הגיע הזמן לפרוש ולהקים מפלגת יחד כל שבטי ישראל. תורה וארץ.
לבוש דתי
חיים הלוי | 25-07-2018 1:14
זוהי מפלגה חילונית בלבוש חילוני הכיפה על הראש היא סממן של פורק עול
32
אשרי המפלגים שגדולתם בהתנגדותם
יואב | 23-07-2018 20:21
דרכם תמיד דרך אמת וכל האחרים טועים ומטעים ותקציבי הרשע יוכשרו.
33
לכאורה חוסר הבנה של הרב
הבנת הנקרא | 23-07-2018 20:27
אם הבסיס לתקיפה הוא המכתב שצילומו מופיע בכתבה, ברור לכל בר דעת שהדרך שבה הר' טאו מציג את הדברים כלל אינה משקפת את המציאות. משרד החינוך לא הודיע לישיבות שהוא שולח אלא הציע מפגש שכזה. זה אמנם חמור מאוד אבל כפייה אין כאן וממילא במוסד של משרד החינוך שבראשו אנשים יראי שמים אין שום בעיה
חוסר הבנה של הכותב
מומי | 24-07-2018 7:52
תמיד זה רקר הצעה, בלון ניסוי ואחכ נורמטיבי, לא כדאי לך לבנות על יראת שמים של משרד החינוך. ליפשיץ, ראשהחמד הזמין להטב דתי להרצות למנהלים בחמד
34
ספק
עקיבא | 23-07-2018 20:58
כמו בהרבה מקרים הדברים מבוססים על מידע לא נכון וסתם השמצות פרועות, אבל מה לעשות רוב המגיבים פה הם חסידים שוטים שלו שלא טרחו לבדוק את העובדות שהן , אף אחד לא מחייב וזה נתון לשיקול דעתו של כל ראש מוסד, יום יום מורים ורמים עובדים קשה לחנך את ילדי ישראל, וככה להשתלח בהם!! פשוט חולני, ולזה אתם קוראים גדול הדור
35
אולי זה בהסכמת רבני הבית היהודי...
בית אל | 23-07-2018 21:22
הרי לפני הבחירות הקודמות הם צעקו בראש כל חוצות שבנט מתייעץ איתם בכל מה שקשור לדת הם התכנבו בבית הרב צבי יהודה וקראו לכולם לבחור בית היהודי תשאלו את הרב זלמן מלמד שתמך בבנט וסיפר לציבור שבנט מתייעץ עם רבנים בנושא דת
רבני הבית היהודי זה רבני התקציב
גלבוע | 24-07-2018 7:26
הכל בשביל כסף לך לבית אל תראה איזה ישיבה ובנינים לאברכים הוא סחט מהמדינה אחרי שרימו רוכשים ומכרו להם דירות בלי אישורים על בניני דריינוף הוא לא ביקש למסור את הנפש אבל על בתי האולפנה הוא ביקש כדי שיוכל לסחוט את המדינה
36
בנט כלל לא אמר מה שהרב טאו אמר בשמו!!!
tkh | 23-07-2018 21:35
בנט כלל לא אמר לאפשר לבתי ספר לשים דגלים של הלהטב, זה שקר גמור! כדאי שהרב טאו שליטא יבדוק את העובדות.
37
ברית המועצות זה כאן
שי | 23-07-2018 21:35
הרב צודק. עוד מעט המצב במדינת היהודים יהיה כמו בתקופה הסובייטית, שבה משפחות יהודיות ששמרו מצוות בסתר, נמנעו מלשלוח את ילדיהם לבתי ספר.
38
אאוצ' - אין לכם מושג מה זה "קול קורא"
נרקיס | 23-07-2018 21:58
של משרד החינוך ובמחילה מהרב - גם לו אין מושג...
39
התועבה חודרת בכל מקום
אליהו | 23-07-2018 23:09
הרב טאו צודק, הגנת ילדנו ונשמתם הטהורות זה ממש יהרג ואל יעבור.
40
תגובה לרב
שלומית | 23-07-2018 23:20
אפשר לנהוג כמו היען ולטמון את הראש באדמה. גם בקרב הקהילה החרדית והדתית יש להטבים. והיום יותר צעירים דתיים מחליטים לצאת מהארון. לא ניתן יהיה לעצור זאת. כוחם של הרבנים נחלש ואולי טוב שכך.
ולכן מדינת היהודים כפי שהיא לא תמשיך להתקיים.
ידידיה | 24-07-2018 9:13
ולכן על יציאת הלהטבים בציבור המכונה דתי, מביא קטרוג יותר גדול על מדינת היהודים הנוכחית. יש קטרוג גדול בשמים, וקרובה מאד עת צרה ליעקב! והוא רחום יביא לנו רועה בשר ודם שיראתו קודמת לחכמתו, וברחמיו נחלץ מהרעה הגדולה ההולכת וסוגרת עלינו מן הצפון.
41
השתגעתם???
יהודיה | 23-07-2018 23:35
צריך לאשפז אותו.
אולי אותך צריך לאשפז??
שמואל כהן | 24-07-2018 13:57
ככה מדברים על גדול בישראל??
42
מדהים
עדי | 23-07-2018 23:45
הרב היחיד כמעט שלא מפחד לומר דעת אמת. ללא חנופה או פחד. פשוט ניכרים דברי אמת. חבל. אבל הוא ככ צודק.
43
שקר
חן | 24-07-2018 1:38
תגובת משרד החינוך - משהח מאפשר.... אך הוא לא רק מאפשר אלא מתקצב זאת.
נו ממש הדל גדול
ידידיה | 24-07-2018 9:15
התממות לשמה. תקצוב הוא הפתח המרכזי לתועבה להתפשט
44
יושבים על איזה הר גבוה
מורה במשרד החינוך | 24-07-2018 2:27
מזמן אנשי ההר חושבים רק על המור שלהם ולא על הכלל, החמד דואג למאות אלפי תלמידים ושם המציאות מעט מורכבת ולא הכל כבקשתך. תמיד לוקחים איזה בדל שמועה ומנפחים בעין רעה, אני כבר שנים מורה בתיכון, ולא פגשתי אפילו מסר טמא אחד שאנו מעבירים לתלמידים. אנשי ההר, תרדו אל העם, תלמדו בחמד, שימו כתף מתחת לאלונקה, במקום לזרוק אבנים על האלונקה ונושאיה.
התלמידים של הרב טאו ממלאים את בתי הספר
משה יום טוב | 24-07-2018 12:35
התלמידים של הרב טאו ממלאים את בתי הספר לולא הרב צבי טאו ספק גדול איזה מורים היו נשארים בבתי הספר ------- הרב טאו רואה איזה תלמידים מגיעים למכינות קדם צבאיות איזה תלמידות ממגיעות למדרשות איזה תלמידים מגיעים לישיבות פאר החמד. עושה חשבון פשוט ביקורת שנתית של כל רואה חשבון ומגיע למסקנה המתבקשת החינוך הממלכתי הוא מרכז לימודי בשום פנים ואופן לא מרכז חינוכי.
45
אני מקבל פה סרטן עניים מלקרוא את התגובות
רון | 24-07-2018 7:58
מאבד את האמונה באנושות
אל תדאג אנשם מתנהגים ככה רק שהם כותבים תגובות
אל תדאג | 25-07-2018 20:40
או נוהגים בכביש. בדרך כלל אנשים מתנהגים יפה וטוב. רק שהם כותבים תגובות או נוהגים אז היצר הרע מתחיל להרים ראש. ממליץ לך פשוט לא לקרוא טוקבקים, הם לא משקפים באמת את המציאות של בני אדם, והרבה טוקבקים הם הלבנת פנים לשון הרע וכו'
46
״החרדים״ צפו זאת ברוח הקודש
יצחק | 24-07-2018 7:59
הגיע הזמן לומר טעינו ולהתבטל לגדולי הדור החרדים
גדולי הדור והתבטלות--תגובה ל-46
משה | 26-07-2018 11:53
דרכה של הציונות הדתית היתה להתיעץ ולא להתבטל. להתבטל זה דרכם של החרדים--והחרד'לים מחקים אותם התבטלות זה בלוף של פוליטיקאים ציניים כמו הבלוף שהחרדל'ים הם ציונות דתית ושהרב זצ'ל ובנו--היו ציונות דתית--לא היה ולא נברא.
47
דברי 'הרב' כוללות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע
יהונתן בן שאול | 24-07-2018 8:40
ולפיכך עמדותיו החשובות אינן צריכות לקבל פרסום. באהבת חינם יבנה
48
בגלל הרב טאו יש רב ראשי חרדי ולא ציוני
זו האמת | 24-07-2018 9:52
לא שכחנו במי הרב טאו תמך לרב ראשי
49
איפה היה הרב טאו בסיפור של נתיב מאיר
די לצביעות | 24-07-2018 9:53
לא שכחנו מה היה בנתיב מאיר ואיך השתיקו הכל למרות שידעו
50
יש שני משרדים שיש בהם חילול ה'
אלי | 24-07-2018 10:39
יש שני משרדים שיש בהם חילול ה' והם משרד החינוך ומשרד המשפטים כך אמר בזמנו מור הרב צבי יהודה הכהן קוק זצל
51
לידיעת כולם
מאור | 24-07-2018 13:38
לפי דברי הרב טאו אסור לשלוח ילדים למוסדות הנל צביה רעיה תת מורש הישיבה לצעירים אולפנת בהרן וכל הישיבות התיכוניות ואולפנות הרי כולם מקבלים כסף והכרה ממשרד החינוך
52
צביעות הזועקת לשמיים
רז | 24-07-2018 13:49
ישיבת הר המור וכל ישיבות הקו מקבלים מדי חודש בחודשו כסף ממשרד החינוך מציע להם להפסיק לקבל את הכסף הזה הרי הרב טאו אמר שאסור לשלוח למשרד החינוך אם כן שיהי נאה דורש נאה מקיים
הם מקבלים בלי שיתערבו להם בחינוך
ggg | 25-07-2018 8:08
טיפש לפני שאתה מדבר תבדוק את העובדות
53
דברי הרב טאו
יהודי | 24-07-2018 15:47
מי שמכיר את הר המור יודע שאין היא מקבלת שקל מכספים ייחודיים הבאים מהבית היהודי משרד החינוך וכו .. וזאת על אף תחינות ובקשות שלהם בעבר.. אך מה שקבוע בחוק אין שום סיבה שלא יקבלו.. אדרבא, זה אחד המקומות שמיתגדלים בו בתורה בצורה בלתי רגילה... והם ראויים אולי יותר כמעט מכל מקום אחר.
54
הר המור מקבלת תקציבים ממשרד הדתות
עדו הכהן | 24-07-2018 22:04
ולא ממשרד החינוך. למי שהתבלבל
55
אשרינו שזכינו לרב שלא מפחד להגיד דעת תורה
עדו הכהן | 24-07-2018 22:04
והכל לשם שמים מתוך גדלות וענווה אמיתית
56
למה תמיד מי שתומך בסטיות ובהזיות ממקום אחד?
... | 25-07-2018 6:27
למה כל-כך קשה להם שם פשוט להקפיד על שמירת תורה ומצוות? זה מדהים!
57
אלטרנטיבה?
אבי | 25-07-2018 8:53
מסכים. אבל מה האלטרנטיבה? יש עוד מוסדות שיכולים לתת מענה לימודי חינוכי עם משאבים וכו' כמו מוסדות החמד וכו? . גם אם מדובר בחינוך העצמאי.. גם הוא. מוגבל במקום לתלמידים ובפזורה שלו בארץ...הלוואי שהתכנים של משרד החינוך היו עולים בקנה אחד עם החינוך המיתי שיוצא מבהמד של הרב ובכלל מכל מקום קודש.. אבל כרגע הפורמים מטפטפים ארס בכל מקום וידי ההורים( אלו שמבחינים בתופעה המדאיגה)כבולות...
58
המסכנה של הרב טאו צריכה להיות אחרת
אליהו | 25-07-2018 12:02
במקום לא לשלוח למשרד החינוך, צריך להפסיק להאמין במדינת ישראל, להתחיל לשאוף למלכות אחרת. להשליט במדינת ישראל שלטון תורני ולגרש את השלטון החילוני מהארץ. זה ייעשה רק על ידי התנתקות ממדינת ישראל ומהחברה החילונית והקמת ציבור של שלומי אמוני ישראל, חרדלים וחרדים יחדיו בהנהגה של עם ישראל האמיתי יושבי הפריפריה. מעיין מה שהרב מזוז ניסה לקדם בבחירות האחרונות.
חס ושלום, זאת המדינה ואנו נתקן אותה
עדו הכהן | 26-07-2018 14:23
ומה שצריך להשמיד ולבנות מחדש, אז נעשה, כדברי הרציה בשיחות
59
הרב טאו והלהטבים
משה | 25-07-2018 19:37
מישהו מוכן להסביר הלכתית מה הסערה סביב הנושא הזה בהשוואה לעובדה שרוב העם היושב בציון--מחללי שבת בועלי נידות ועריות אוכלי טריפות וכו' המה האיסור הזה גורם לשריפת הפיוזים אצל רבנים ועמך? האם הסיבה היא שהחרד'לים מזנים אחרי ההשקפה החרדית?
60
צודק צודק ועוד פעם : צודק
מיקה | 26-07-2018 15:56
טוב שיש עדיין רבנים שלא מפחדים
61
משרד החינוק: משרד של נאצים רוצחי ילדים - שרצח
אוראור | 07-11-2018 10:41
פיזית ונפשית הרבה ילדים - שבאשמתו הם נפגעו ולא יחזרו לעצמם לעולם - והמבין יבין.