מאות ליוו למנוחות את סמ"ר אביב לוי הי"ד - סרוגים

מאות ליוו למנוחות את סמ"ר אביב לוי הי"ד

מאות בני משפחה וחברים ליוו למנוחות את סמ"ר אביב לוי הי"ד, שנהרג מירי צלף פלסטיני בסוף השבוע. בני משפחתו ספדו לו בהלוויה: "קשה להספיד ילד. אנחנו לא נפרדים, אתה תהיה איתנו לנצח"

מאות ליוו למנוחות את סמ"ר אביב לוי הי"ד
  הובא למנוחות. אביב לוי הי"ד (צילום: Avi Dishi/FLASH90)

מאות בני אדם ליוו היום (ראשון) למנוחות את הלוחם אביב לוי הי"ד, שנהרג ביום שישי האחרון מרי צלף פלסטיני במהלך פעילות מבצעית בדרום רצועת עזה. לוי הוא החייל הראשון שנהרג בלחימה ברצועת עזה מאז מבצע 'צוק איתן' ב-2014.

בין המשתתפים שהגיעו לבית היו קרובי משפחה וחבריו של לוי, אשר הספידו אותו בתחילת ההלוויה. "קשה להספיד ילד, זה לא טבעי" אמר אביו יעקב. "היית מלח הארץ, ותרמת את המחיר הגבוה ביותר כי הצטיינת. לא התחמקת מכל משימה – גדולה או קטנה. שמרת והגנת על החברים. אנחנו לא נפרדים. אתה תהיה איתנו לנצח".

אב המשפחה הוסיף וסיפר על השיחה האחרונה בין החייל ואמו, שעות ספורות לפני אירוע הירי. "ביום שישי היא דיברה איתו ב-12 בצהריים. הוא היה עייף ותשוש, והיא הרגישה את זה" אמר. "הוא אמר לה שהוא בשטח מהבוקר ועד הערב, שזה לא פשוט להם. הייתה תחושה קשה בשיחה, אבל לא הרגשנו שמשהו רע כל כך עומד לקרות".

אחיו אוריין נשא גם כן הספד. "היית הגבר של הבית. אני מתגעגע לחיוך שלך, לצחוק שלך ולווריד שיצא לך במצח כשאתה התעצבנת" סיפר. "היית טורף את העולם. אני מבטיח שאני אשמור על המשפחה בשבילך, כמו שאתה היית רוצה".

חברים ומשפחה נפרדים מאביב הי"ד (צילום: Avi Dishi/FLASH90)

עוד אמר כי תכנן לבקר את אחיו בדרום בסוף השבוע. "הייתי צריך לבקר אותו בשבת אבל לא הספקתי. הוא הלך לי לפני" טען. "בשיחה האחרונה הוא צחק איתי, אמר שהכול בסדר, לא סיפר כלום על המבצע. אמר לנו שהכול רגוע. יכול להיות שרצה להרגיע אותנו".

הבוקר הרמטכ"ל גדי איזנקוט קיים הערכת מצב יחד עם מפקד פיקוד הדרום ומפקד אוגדת עזה. במהלך ההערכה גם סייר באזור הפיגוע. כזכור, בעקבות הירי שהוביל למותו של לוי, כוחות צה"ל מטרות של חמאס בעזה. בהן מפקדות גדודיות של ארגון הטרור חמאס בזיתון, חאן יונס ואל-בורייג׳.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
השם ייקום דמו של אותו חייל!
אוראור | 15-08-2018 20:47
ויימח שמם ושם זכרם של החארות שרצחו אותו בדם קר!