'לא הצלחתי': השכל פרשה מראשות השדולה בה עמדה - סרוגים

'לא הצלחתי': השכל פרשה מראשות השדולה בה עמדה

חברת הכנסת שרן השכל מהליכוד הודיעה כי החליטה להתפטר מתפקיד יו"ר "השדולה הגאה מטעם הליכוד בכנסת", וזאת, לטענתה, בעקבות אי הצלחתה להעביר את חוק הפונדקאות כפי שרצתה

'לא הצלחתי': השכל פרשה מראשות השדולה בה עמדה
  (צילום: פלאש90)

חברת הכנסת שרן השכל מהליכוד הודיעה הבוקר (שישי) כי החליטה להתפטר מתפקיד יו"ר "השדולה הגאה מטעם הליכוד בכנסת", וזאת, לטענתה, בעקבות אי הצלחתה להעביר את חוק הפונדקאות כפי שרצתה.

בעמוד הפייסבוק שלה כתבה השכל: "נוכח אי ההצלחה להעביר את חוק הפונדקאות גם עבור אבות יחידנים, החלטתי להתפטר מתפקידי כיושבת ראש השדולה הגאה מטעם הליכוד בכנסת ישראל".

הח"כית הצעירה הוסיפה כי "אתמול עבר חוק פונדקאות מפלה בכנסת. בניגוד לשאר חברי הקואליציה ולדברים המופצים ברשתות, הצבעתי בעד ההסתייגות שקובעת שגם גברים יחידנים יוכלו להביא ילדים באמצעות הליך פונדקאות. חוק הפונדקאות הוא חוק שגברים רבים ייחלו לו, אך גם נשים רבות. טוב היה אם החוק לא היה מפלה ביניהם".

"יש שיטענו שהייתי צריכה להצביע נגד החוק ולנקוט בגישה כלפי נשים של 'אם אין לכולם אז אין לאף אחד' אני לא חושבת שזה היה נכון, נשות ישראל הן אלו אשר היו לנגד עיני ולכן הצבעתי בעדו. יחד עם זאת, עלי לשפוט את המציאות תחת כובע נוסף. עם כניסתי לכנסת, בחרתי לשמש גם כיושבת ראש השדולה הגאה מטעם הליכוד. תפקיד שאף אחד מחבריי לא היה מעוניין לקחת על עצמו, שכן, וזאת יש להגיד ביושר, בהרכב הקואליציה הנוכחי להוביל להישגים תהיה משימה קשה עד בלתי אפשרית".

"תפקיד יושבת ראש השדולה אינו לשמש כעלה תאנה או להצטלם עם הקהילה במצעדים, אלא להוביל לשינוי אמיתי ולשוויון. במבחן התוצאה לא הצלחתי לשנות את החוק טרם ההצבעה, ולא הצלחתי לשכנע מספיק חברי כנסת להצביע יחד איתי בעד ההסתייגות. כעת עלי לקחת אחריות ולהתפטר. כפי שאתם יודעים הצעת חוק מתקנת, המכילה בתוכה גם גברים יחידנים, הוגשה אתמול בכנסת ואני מתכוונת להפעיל את כל הכלים העומדים ברשותי כדי לסייע בקידומה. רק לאחר שתעבור, אשקול לחזור לתפקיד זה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
טוב מאוד. חבל להמשיך לריב ולאכול
יפה יוסף | 20-07-2018 12:45
את הלב שזה ברור שלא יצליח . הקב"ה שומר על מדינה יהודית מינימלית.
2
שרן, לא ידעתי שאת היית ראש שדולה "גאה"
מאיר | 20-07-2018 14:27
עכשיו אדע לא לתמוך בך בפריימריז
3
שרן השכלמתפקיד יו"ר "השדולה הגאה מטעם הליכוד
מזרחי מבויש | 24-07-2018 12:19
שרן השכל לא יציבה בדעותיה! היא פופוליסטית בעליל! בשם המוסר כביכול מזגזגת! הולכת לאן שנושבת הרוח! היא מוכנה למכור את נשמתה במטרה לקושש קולת מכל המגזרים בחברה הישראלית! גם וגם, היא מוחה על כך שמסעדות פתוחות בתשעה באב, לעומת זאת היא החליטה להתפטר מתפקיד יור השדולה הגאה מטעם הליכוד בכנסת, וזאת, לטענתה, בעקבות אי הצלחתה להעביר את חוק הפונדקאות כפי שרצתה. בפועל היא מתעלמת כשומרת מוסר היהודי, כי בדת היהודי משכב זכר זה עבירה חמורה יותר מצום תשעה באב. בנוסף, הי בעד אי הפללה של משתמשים בקנאביס, המשמעות לגליזציה של הסם