חדשות

שתי נשים שברו מחשב על ראשה של רופאה באיכילוב

"סמוך לשעה 15:40 אירעה תקיפה של רופאה בחדר המיון בביה"ח איכילוב, ככל הנראה על רקע אי שביעות רצון מהטיפול שניתן לסבתא שהגיעה למיון לקבלת טיפול רפואי"

שתי נשים שברו מחשב על ראשה של רופאה באיכילוב
צילום: (צילום: יוסי זליגר/פלאש90)

שוב אירוע אלימות נגד צוות רפואי.

המשטרה עצרה לפני זמן קצר שתי נשים שתקפו רופאה בבית החולים איכילוב וגרמו לה לחבלות קלות.

לפי עדי ראייה במקום, השתיים לקחו מסך מחשב ושברו אותו על ראשה של הרופאה. המשטרה כאמור עצרה את השתיים, והרופאה לא נזקקה לטיפול רפואי.

מהמשטרה נמסר: "סמוך לשעה 15:40 אירעה תקיפה של רופאה בחדר המיון בביה"ח איכילוב, ככל הנראה על רקע אי שביעות רצון מהטיפול שניתן לסבתא שהגיעה למיון לקבלת טיפול רפואי. השוטר הקהילתי שהגיב תוך זמן קצר, עצר את שתי התוקפות (תושבות מרכז הארץ) וכעת השתיים בדרכן לחקירה בתחנת המשטרה.

אנו רואים בחומרה כל ניסיון פגיעה ברופאים ו/או בסגל ביה"ח ונפעל על מנת למצות את הדין עם התוקפים."

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

5 תגובות
2
יוסי
18.07.18

מצד שני, תערכו כתבת מחקר על הטיפול הגרוע ועל ההתייחסות העלובה של הצוות שם ועל רמת הרופאים (מתמחים) והעיקר על הזוהמה שיש בחדר המיון באיכילוב

הצטרפו אלינו