ארגון אחים לנשק: להדיח מצה"ל את סגנית היוהל"מ - סרוגים

ארגון אחים לנשק: להדיח מצה"ל את סגנית היוהל"מ

בעקבות השתתפותה של סא"ל אשרת בכר, סגנית היוהל"מ, בכנס פוליטי בכנסת, קורא ארגון אחים לנשק לרמטכ"ל להדיחה מצה"ל וזאת לאור תקדים הדחתו ממילואים של הרב צבי קוסטינר שהתבטא נגד גיוס בנות

ארגון אחים לנשק: להדיח מצה"ל את סגנית היוהל"מ
  (צילום: אהוד אמיתון/TPS)

בעקבות השתתפותה של סא"ל אשרת בכר, סגנית היוהל"מ, בכנס פוליטי בכנסת, קורא ארגון אחים לנשק לרמטכ"ל להדיחה מצה"ל וזאת לאור תקדים הדחתו ממילואים של הרב צבי קוסטינר שהתבטא נגד גיוס בנות.

את הכנס אירגנו חברי כנסת ממרצ והמחנה הציוני ומשתתפים בו יו"ר הפורום החילוני רם פרומן האחראי על פסיטבל "ההדתה" בו משתתפים כלי התקשורת בחודשים האחרונים.

היום השתתפה קצינה במדים בכנס פוליטי בכנסת. סא"ל אשרת בכר, המשמשת בתפקיד סגנית היוהל"מ, בכנס של השדולה החילונית, שעומדים בראשה חה"כ תמר זנדברג ממפלגת מרץ, וקסניה סבטלובה ועומר בר לב מהמחנה הציוני.

תקדים הרב קוסטינר

בדיון עצמו אמרה בכר: "יש לנו שיתוף פעולה עם הפורום החילוני, וגורמים אזרחיים שפוקחים את עינינו. אני ומיכל גרא, מנכ"לית שדולת הנשים, מדברות כל יום. יש בדיחה כזו שחצי מהמשכורת אני צריכה לקבל ממנה".

בארגון 'אחים לנשק' הנאבק נגד גיוס הבנות למערך הלוחם, מציינים כי שדולת הנשים היא ארגון הנתמך ע"י הקרן החדשה. "הקשר הישיר בין קצינה בצה"ל לארגון של הקרן החדשה האנטי ציונית, וכן ההופעה שלה בדיון פוליטי של מפלגות השמאל, הוא חמור ביותר." אומרים בארגון.

בארגון מזכירים כי רק לפני כמה חודשים הודח מצה"ל ראש ישיבת מצפה רמון, הרב צבי קוסטינר – קצין מילואים, שדיבר שלא במדים ושלא במסגרת שירותו בצה"ל כנגד שילוב נשים בלחימה.

"למותר לציין שהשתתפות בכנס פוליטי, במסגרת תפקיד, במדים, חמור לפחות במידה שווה, ואף יותר, וראוי שדין אחד יהיה למקרה דומה. את הפוליטיקה צריך להוציא מצה"ל, ומהר."

תגובת דובר צה"ל להשתתפותה של  סא"ל אשרת בכר בדיון טרם התקבלה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
פוליטיזציה של הצבא
חיים | 17-07-2018 15:59
המצב הולך ומידרדר ואין מי שישים מעצורים
2
להדיחה מיד...
ינקי | 17-07-2018 16:10
הקדיחה תבשילה , מה אפשר לומר חוץ מזה שתלך לעזה המדים שלה מסריחים.
3
נכון. אסור לקבל זאת
אבי יצחק | 17-07-2018 18:19
בואו נראה אם קיימת הגינות ויושרה בישראל ואולי היא כבר תתפטר
4
הרמטכל לא יעיף אותה כי הוא חושב כמוה
אלכס | 17-07-2018 19:46
מ
לץ | 18-07-2018 15:05
אתה צודק ביותר
5
הדתהתשאר בצהל
רפאל | 17-07-2018 20:06
מה קורה מה כואב לשמאליניייים גם קצינה יש לה להגיד מה קורה לנו לארץ כל פעם קם מישהו ויש לו נגד ההדתה בזכות הכיפות הסרוגות הצבא קיים ובזכות התפילות של עם ישראל והקדוש ברוך ישא כוח לחיילי צבא ההגנה לישראל אמן