לפיד האשים את נתניהו: "הורה להפסיק את טרור העפיפונים ורץ להדליף מהקבינט"

לפיד האשים את נתניהו: "הורה להפסיק את טרור העפיפונים ורץ להדליף מהקבינט"

חה"כ לפיד תקף היום בסיעה את התנהלותו "הכושלת", כלשונו של ראש הממשלה נתניהו מול הטרור מעזה והאשים אותו בהדלפות. הוא "הורה להפסיק את טרור העפיפונים בקבינט ומיד רץ להדליף שעשה את זה"

author-image
לפיד האשים את נתניהו: "רץ להדליף מהקבינט"
  (צילום: הדס פרוש/פלאש90)

יו"ר מפלגת יש עתיד תקף היום (שני) בסיעה את התנהלותו "הכושלת", כלשונו של ראש הממשלה נתניהו מול הטרור מעזה והאשים אותו בהדלפות. הוא "הורה להפסיק את טרור העפיפונים בקבינט ומיד רץ להדליף שעשה את זה".

לפיד פנה אל ראש הממשלה בהצהרה שנשא בפתח ישיבת סיעתו בכנסת ואמר: "אתה יודע לעצור את טרור העפיפונים? למה לא עשית את זה לפני שלושה חודשים? אם טרור העפיפונים יימשך, עם מי עשית הפסקת אש? ארבע שנים לא עשו שום דבר, גם עכשיו לא עשו שום דבר. מר בטחון לא מביא בטחון. אין תכנית, אין אסטרטגיה, אין בטחון".

הוא המשיך ואמר: "זוהי מכירת חיסול של ההרתעה הישראלית. החמאס שרף שטח יותר גדול מנתניה, ירה עלינו בשבת 200 רקטות, ואחר כך הכריז על הפסקת אש. מי מנהל את הביטחון שלנו? יחיא סנואר"? זאת בתגובה לדיווחים על הפסקת האש שהתקבלה בין ישראל לארגון הטרור חמאס.

לפיד התייחס גם ל"חוק הלאום" שמעורר סערה בכנסת. "אנחנו בעד חוק לאום. אנחנו שמנו על שולחן הכנסת את חוק הלאום של בני בגין מהליכוד. אנחנו תומכים בו גם היום. אבל מה שמונח היום על שולחן הכנסת זה לא חוק הלאום, זה חוק הלנאום. אין בו כלום. הם הוציאו ממנו הכל, אבל העיקר שנתניהו יוכל לנאום", המשיך להאשים.

מוקדם יותר הגישה 'יש עתיד' את התנגדותה לבג"ץ סביב בקשת הממשלה לדחות את קידום חוק הגיוס. לפיד התייחס לכך בדבריו ואמר: "נתניהו הלך לבג"ץ לבקש עוד דחיה בחוק הגיוס. מה יש לדחות? מה לא ברור? צה"ל כתב את החוק הזה והרמטכ"ל חתם עליו.

לטענתו, אין שום הצדקה לדחות. "זו עוד כניעה מבישה לחרדים. היה לנתניהו מספיק זמן. כל יום שעובר קורה רק דבר אחד: לא מגייסים חרדים, וחרדים לא יוצאים לעבודה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
האמת על לפיד
האמת | 16-07-2018 15:00
שמאל בתחפושת , חברי מפלגתו חתמו על מכתב שבו כינו את טראמפ גזען משום שדיבר על טרור אסלאמי, לפיד חכם הבין שהרוב בימין ומתחפש אביב גפן תומך בו ויודע שלפיד הוא שמאל בתחפושת שמנסה לגנוב קולות, הוא הראשון שיפנה ישובים אסור להאמין לו
2
יותר ויותר נראה, שמשמיים מייעדים את יאיר להנג
להנהגת כלל ישראל | 16-07-2018 15:16
להנהגת כלל ישראל.