הקרמלין: "המפגש עם טראמפ יהיה קשה מאד" - סרוגים

הקרמלין: "המפגש עם טראמפ יהיה קשה מאד"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין המריא הבוקר להלסינקי בדרכו למפגש הפסגה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. בבית הלבן מנמיכים ציפיות מהפסגה, וגם ברוסיה הזהירו כי "המפגש יהיה קשה מאוד" בשל עמדת ארה"ב נגד איראן

הקרמלין: "המפגש עם טראמפ יהיה קשה מאד"
  מצפה למפגש קשה. נשיא רוסיה ולדימיר פוטין (צילום: שאטרסטוק)

נערכים לפגישה ההיסטורית: נשיא רוסיה ולדימיר פוטין המריא הבוקר (שני) לרוסיה, לקראת המפגש היום עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. בפגישה הצדדים צפויים לדבר על מגוון נושאים, ביניהם ההתערבות הרוסית בבחירות לנשיאות ארה"ב, ההתפתחויות בסוריה והנוכחות האיראנית במדינה.

אמנם מדובר במפגש ראשון בין המנהיג האמריקני ומקבילו הרוסי, אך ברוסיה מנסים להרגיע את הציפיות. "המפגש עם הנשיא טראמפ יהיה קשה מאד" אמר דובר הקרמלין דימיטרי פסקוב. "השיחות שיתקיימו בה יהיו מסובכות, זאת לאור העמדה של ארה"ב כלפי איראן".

גם בבית הלבן נותרו פסימיים. "זו לא פסגה, אלא שיחה" אמר היועץ לביטחון לאומי ג'ון בולטון בראיון לרשת ABC News. "אנחנו לא מצפים שיהיו תוצאות ממשיות כלשהן מהמפגש. לפגישה לא יהיה מבנה כלשהו".

דבריו של בולטון מחזקים את טענתו של הנשיא טראמפ עצמו, שאמר אמש כי הוא "מגיע לפגישה עם ציפיות נמוכות ולא גבוהות". "שום דבר רע לא יצא מהמפגש, וייתכן שמשהו טוב יצא מזה, אבל אני לא יודע מה יקרה" טען. "אני רק יודע מה אני אומר, ונראה אם משהו יצא מזה".

המפגש הנוכחי יהיה הפעם השלישית שבה טראמפ ופוטין נפגשים, אך זו תהיה הפעם הראשונה שבה הפגישה מתקיימת בארבע עיניים, לאחר שבפעמים הקודמות השניים נפגשו בליווי של פמליית יועצים. הפסגה תחל בשעה 13:00, וצפויה להימשך כשלוש שעות. בשעה 16:45 טראמפ ופוטין יערכו מסיבת עיתונאים משותפת, בה יענו על שאלות ויישאו הצהרה משותפת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו