חרף הפסקת ירי

לא לוקחים סיכונים: צה"ל החל בגיוס מילואים

למרות הפסקת ירי הרקטות מצד ארגון הטרור חמאס, הוחלט לתגבר את סוללות כיפת ברזל במרחב גוש דן והדרום ולבצע גיוס מילואים לתגבור מערך ההגנה האווירית

((צילום: אדי ישראל/ פלאש90))

למרות הפסקת ירי הרקטות מצד ארגון הטרור חמאס, לפני זמן קצר (ראשון) לאחר הערכת מצב של ראשי מערכת הבטחון, הוחלט לתגבר את סוללות כיפת ברזל במרחב גוש דן והדרום. כמו כן, התבצע גיוס מילואים נקודתי לתגבור מערך ההגנה האווירית.

מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל נחוש להמשיך ולהגן על אזרחי ישראל וערוך למגוון תרחישים שילכו ויתעצמו על-פי הערכת המצב והצורך המבצעי".

בתוך כך, כלי טיס של צה"ל ביצע תקיפה לעבר חולייה ששיגרה בלוני תבערה מצפון רצועת עזה לעבר שטח מדינת ישראל.

כיפת ברזל
כיפת ברזל| צילום: כיפת ברזל בפעולה, ארכיון (צילום: דובר צה"ל)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

6 תגובות
5
משה שמואל
15.07.18

ביטחון כללי

הצטרפו אלינו