כוננות בדרום: צה"ל גייס מילואים ותגבר סוללות כיפת ברזל - סרוגים
מבזק

כוננות בדרום: צה"ל גייס מילואים ותגבר סוללות כיפת ברזל

author-image

חרף הפסקת האש שהתקבלה כביכול, בתום שבת של ירי קשה לעוטף עזה, טרור העפיפונים והבלונים נמשך גם היום (ראשון). בעקבות כך, בצה״ל החליטו לתגבר את סוללות כיפת ברזל במרחב גוש דן והדרום, זאת בהתאם להערכת המצב. כמו כן, התבצע גיוס מילואים נקודתי לתגבור מערך ההגנה האווירית.

מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל נחוש להמשיך ולהגן על אזרחי ישראל וערוך למגוון תרחישים שילכו ויתעצמו על-פי הערכת המצב והצורך המבצעי".

בישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני שהסתיימה אחר הצהריים ברקע המצב המתוח בדרום, החליטו השרים לפעול כנגד טרור העפיפונים ובלוני התבערה. בעקבות כך, צה"ל קיבל הנחייה לבצע ירי כנגד חוליית מחבלים ששיגרה בלוני תבערה

ישיבת הקבינט המדיני בטחוני הסתיימה. הישיבה שהתכנסה , עסקה בצעדי ישראל כנגד התקפות חמאס הן על ידי שיגור קסאמים ופצצות מרגמה והן על ידי טרור העפיפונים שפרץ בחודשים לתודעה וגרם לשריפת עשרות דונמים בדרום הארץ.

בישיבת הממשלה אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "במהלך השבת פגענו בחמאס באופן משמעותי וקשה. המדיניות שלנו ברורה – מי שפוגע בנו אנו פוגעים בו ובעוצמה רבה. זה מה שעשינו אתמול. צה"ל הנחית על החמאס את המכה הקשה ביותר מאז צוק איתן. אני מקווה שהם קלטו את המסר, אם לא, הם יקלטו אותו בהמשך".

בנוגע לפרסומים אודות הפסקת אש בין ישראל לחמאס, אמר נתניהו: "שמעתי שאומרים שישראל הסכימה להפסקת אש שתאפשר את המשך טרור האש של העפיפונים והבלונים – זה לא נכון. איננו מוכנים לקבל שום התקפות נגדנו ונגיב בהתאם".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו