ריבלין: "נכה במבקשי רעתנו, לא נשקוט עד שישוב השקט"

ריבלין: "נכה במבקשי רעתנו, לא נשקוט עד שישוב השקט"

נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס להסלמה בדרום, ואמר כי "אלו ימים לא קלים". בדבריו שיבח את תושבי עוטף עזה על התמודדותם והבטיח: "נכה במבקשי רעתנו, ולא נשקוט עד אשר ישוב השקט לדרום"

ריבלין: "נכה במבקשי רעתנו, לא נשקוט עד שישוב שקט"
  "נכה במבקשי רעתנו". נשיא המדינה ראובן ריבלין (צילום: פלאש 90)

נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס הערב (מוצ"ש) להסלמה בדרום וירי הטילים של חמאס לעבר ישראל. לטענתו "אלה ימים לא קלים, ואנו לא נאפשר להם להפוך לשגרה".

בדבריו הנשיא שיבח את תושבי עוטף עזה על התמודדותם עם המצב הביטחוני הקשה. "העמידה האיתנה שלכם, הכוחות המופלאים שלכם, הם השראה עבור כולנו" אמר. "גם בשעה שהצופרים רועמים והקרקע בוערת, אתם ממשיכים לחרוש, לעבד, ולהלך בשבילי חבל הארץ האהוב שבו אתם גרים".

"אנו נמשיך ונכה במבקשי רעתנו, ולא נשקוט עד אשר ישוב השקט לדרום" הבטיח ריבלין בסיום דבריו. "תודתנו מסורה לכוחות צה"ל כולם ולכוחות הכיבוי וההצלה אשר גם בשעה זו עומדים על המשמר. אתם חומת המגן של כולנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אמירה סתמית מסתם אחד
אני | 14-07-2018 22:10
העיקר לדבר
2
עוד בדרן
רוני | 15-07-2018 0:50
קודם מתנגד ליישוב היהודי ואחרי זה אומר שנכה באויבים, נו באמת.... נגמרו לו הבדיחות?
3
בזבוז כסף
למה צריך אותו | 20-08-2018 17:16
45 אלף בחודש לא כולל הוצאות על מה על עוד אחד שאין לו השפעה תחשבו 4 שנים זה למעלנץה מ2 מיליון ללא הוצאות , ואנחנו יודעם שההוצאות יותר גבוהות מהשכר.. אין לו השפעה על חוקים רק חנינה יכול לתת תעבירו את זה לשר הפנים ותעיפו את המשרה המיותא הזאת מישראל ...