לאחר פחות משבוע: אמזון ביטלה את המשלוחים חינם לישראל

לאחר פחות משבוע: אמזון ביטלה את המשלוחים חינם לישראל

פחות משבוע לאחר שהחלו במבצע למשלוחים חינם, באמזון ביטלו את האפשרות למשלוחים בחינם לישראל. על פי ההערכות, ההחלטה התקבלה לאחר שישראלים קנו אלפי מוצרים גדולים- שלא השתלמו לאמזון לשלוח לארץ בחינם

אכזבה: אמזון ביטלה את המשלוחים חינם לישראל
  כבר לא בחינם. משלוח של חברת אמזון (צילום: שאטרסטוק)

אכזבה בישראל: פחות משבוע לאחר שנפתח, באמזון החליטו היום (חמישי) לבטל את האפשרות למשלוח בינלאומי חינם לישראל.

בשלב הזה לא ידוע מדוע האפשרות הוסרה, אך ככל הנראה המבצע הופסק לאחר שישראלים רבים קנו אלפי מוצרים גדולים או יקרים – שלא השתלמו לאמזון לשלוח בחינם. גורמים באתר מעריכים שישראלים הזמינו מוצרים לארץ בשווי של מיליוני שקלים, וכי הנהלת אמזון לא הייתה מוכנה לכמות ההזמנות שתקבל מישראל בעקבות המבצע. גורם נוסף שיכול להווה סיבה להפסקת המבצע הוא העובדה שחלק מהמוצרים שהוזמנו במבצע דרשו אישור של מכון התקנים הישראלי.

למרות ביטול המשלוח החינם הגורף, קיימים מספר מוצרים קטנים שעדיין ניתן להזמין במשלוח חינם לישראל. כמו כן, דמי המשלוח הבסיסיים לשאר המוצרים הוזלו, וינועו כעת בין 4-6 דולר, במקום 8-12 דולר כפי שהיה נהוג עד כה.

כזכור, באמזון החלו ביום ראשון האחרון במבצע למשלוח חינם למאות מדינות בעולם- כולל ישראל. המבצע הושק כחלק מקמפיין נרחב לקראת יום המכירות המיוחד "יום הפריים", שיחול ב-16 ביולי ויציע מבצעים מיוחדים ללקוחות מועדון הפריים של החברה. בחברה התחייבו למשלוח חינם על כל הזמנה מעל 80 דולר, שיגיע ליעד תוך 3 שבועות.

זו אינה הפעם הראשונה שחברה בינלאומית מבטלת מבצע לישראל. לפני כשנה חברת "טרגט" האמריקנית הציעה משלוח חינם בכל העולם, ומיד ביטלה את המבצע לישראל לאחר שהוצפה בהזמנות לארץ. עם זאת, במקרה של טרגט החברה גם הודיעה כי לא תשלח את המוצרים לארץ ותחזיר את כספם של הקונים- זאת בניגוד לאמזון, שמכבדת את המבצע וכבר שלחה לאלו שכן הצליחו להזמין את המוצרים במשלוח חינם. הישראלים שהזמינו מוצרים התבשרו במהלך השבוע שהזמנותיהם בדרך, כשחברות המשלוחים iparcel ו-geodis אחראיות להובלת המשלוחים לישראל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו