הרב לבנון למגורשים: 'ידעתם לצאת מהמיצר'. צפו - סרוגים

הרב לבנון למגורשים: 'ידעתם לצאת מהמיצר'. צפו

הרב אליקים לבנון, רב המועצה האיזורית שומרון, מפרסם סרטון תמיכה בגרעין נצרים באריאל, שבימים אלו מגייס מימון המונים להמשך פעילויותיו ותרומתו בעיר אריאל

הרב אליקים לבנון, רב המועצה האיזורית שומרון, מפרסם הבוקר (רביעי) סרטון תמיכה בגרעין נצרים באריאל, שבימים אלו מגייס מימון המונים להמשך פעילויותיו ותרומתו בעיר אריאל.

בסרטון אומר הרב לבנון: "קהילת נצרים היקרה השוכנת באריאל, סגולה גדולה שהתורה מעידה עליה זה להפוך רע לטוב. עברתם גלגול קשה מאוד לפני 13 שנה, ידעתם לצאת מהמיצר, לקחת את כל הכוחות החיוביים שלכם, להשתקע בעיר אריאל ולהביא לה ברכה גדולה – בטיפול בנוער, בקשישים, בהבאת חיים חדשים לאריאל. עלו והצליחו, חזקו ואמצו, ברכת ה' תשרה עליכם בכל מעשה ידיכם!"

קהילת נצרים באריאל, שהוקמה ע"י מגורשי היישוב נצרים שהגיעו לאריאל לאחר ההתנתקות, הקימה פרוייקטים רבים בעיר ובאוניברסיטה, ביניהם בתי מדרש לסטודנטים, מועדון גמלאים יומי, סיוע למשפחות במצוקה, גמ"ח מזון ומצרכים, מרכז התנדבותי שמפעיל מאות מתנדבים מידי שנה ברחבי העיר, התנדבות שבועית עם נוער בסיכון ופרוייקטים התנדבותיים נוספים בשיתוף פעולה עם מחלקות הרווחה והחינוך בעיר.

בימים אלו פונה בימים אלו לציבור הרחב ומבקשת את תמיכתו בפרוייקט מימון ההמונים שהקימה לטובת המשך כלל פעילויות הגרעין וחיזוק העיר אריאל, בירת השומרון. הפרוייקט הוקם באתר Give Back בשם "ממשיכים את רוח נצרים", והוא מסתיים בעוד ימים ספורים.

איציק וזאנה, מחברי הגרעין ומנהל ביהמ"ד לסטודנטים באוניברסיטת אריאל, מוסר: "הרב אליקים לבנון שליט"א, רב השומרון ומנהיגו הרוחני, מכיר היטב את גרעין נצרים ומפעליו ומראשית הדרך הוא תומך ומעודד את עצם ההתיישבות באריאל ואת היוזמות החברתיות והחינוכיות. לעיתים קרובות אנו מתברכים מתורתו והנהגתו. אנו ששמחים להתכבד בברכתו להמשך דרכנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הרב לבנון, רב יקר ואהוב, טוב לראותך!
קדמה | 11-07-2018 11:15
רפואה שלימה והחלמה מהירה
2
לא מגורשים. אלא מפונים לארץ, ע"י אחיהם האוהבי
מתנחל, אבל ישר ואמית | 11-07-2018 11:25
לגרש זה קישטא החוצה מאיתנו. פה היה להיפך, באו אחים, ואספו את אחיהם פנימה לתוך הארץ, כדי להצילם שלא יסתכנו ויסכנו אחרים. מי שנשען על חרב העם, חייב לדעת לכבד את רצון העם, הן ברצונם להסתכן בנפשם ולהרחיב את הארץ, והן את החלט העם לצמצם את השטח שהם מוכנים להסתכן ולחזור למענו הביתה עוורים, קטועי ידיים/רגליים, או בכלל בארון קבורה. ואם העם [שבשמו ובשם ה 2000 שנה שלו, מתיישבים שם] החליט שהוא לא מעוניין, אין זה הגון להכריח אותו להסתכן ערב ובוקר וצהריים, להחזקת שטח, קדוש ככל שיהיה, בניגוד לרצונו. והעובדה היא, שלראשונה ב 70 שנה, העם לא נתן אחרי ההינתקות את השלטון לא לליכוד, ולא למערך. אלא למפלגה חדשה שכל מה שהיה לה להציע זה הכרת הטוב על ההינתקות. ואכן העם העניק באופן חפ את השלטון למפלגה של ההינתקות כי יש יסודות חזקים בעמנו של הכרת הטוב. ואגב, המפלגה הפסידהה את השלטון על נושא אחר לחלוטין, [אולמרט והסתבכויותיו] וגם בבחירות שהיו אחכ עדיין הייתה המפלגה הגדולה ביותר 28 מנדטות. ללמדנו שהכרת הטוב ויושר חזקים מהתנחלויות.
למ.ד. לא כתבתי מה נכון לפנות ומה לא. רק היערת
מתנחל, אבל ישר ואמי | 11-07-2018 18:28
רק היערתי על הבועה והשקר שאנו שוקעים בתוכו, [ומשקיעים את צאצאינו] כאילו היה איזשהו גירוש רל. וכאילו זה לא היה החלטה לגיטימית. אז 1. היה אסיפת היהודים פנימה מעזה עי אחינו עצמינו ובשרינו להגן עלינו. [אבוי למשפחה שהייתה נשארת שם בלי הגנת צהל, לא היה גלעד שליט 1 אלא משפחות שלמות, רל ] 2. אולי טעות, אולי לא. אבל החלטה לגיטימית, ישבנו שם טיילנו ונהנינו על גבם של אחינו שחזרו עיוורים/קטועי ידיים ורגליים, או שחזרו בארון קבורה. [אגב, גם אחינו מהרצליה וקיבוצים שמאלניי,-חוק גיוס חובה, ובצדק] אז כשאחינו החליטו [בממשלה שנבחרה בבחירות דמוקרטיות, ביום התחלת ההינתקות היה רוב עצום בעם בעד, ובבחירות חצי שנה אחכ היה רוב עצום ומתנת שלטון מהעם למפלגה חד-פעמית, שהעיקר היה הכרת הטוב על ההינתקות] להפסיק להישחט בשביל החבל ארץ הקדוש הזה, גם אם אני לא אוהב את ההחלטה אומר את האמת : ההחלטה לגיטימית. וזה הינתקות, לא גירוש ולא בטיח.
למתנחל - אז לפי ההיגיון שלך צריך לפנות עכשיו
מ. ד. | 11-07-2018 12:44
את כל עוטף עזה ולתת לחמאס, נכון? הזוי מה שכתבת, ומנותק לחלוטין מהמציאות
מתנחל, שמדבר לעניין, וביושר. חומר למחשבה.
חד גדיא | 11-07-2018 12:13
מעניין.
3
הרב לבנון
דתי לאומי | 12-07-2018 2:02
מחכים בקוצר רוח שתצא לגמלאות, ותפטור אותנו מנוכחותך השתלטנית וחברות הרגישות לזולת
למגיב 3
א בנימין | 25-07-2018 16:03
חצוף איך אתה מעיז לדבר כך מול הרב לבנון שליטא שאינך מגיע לקצה הציפורן שלו לך תעשה תשובה!!