בשל דברי ריטמן: דרישה ממנדלבליט לבדוק מחדש את החקירות נגד נתניהו

בשל דברי ריטמן: דרישה ממנדלבליט לבדוק מחדש את החקירות נגד נתניהו

בעקבות דברי ריטמן, פנו עורכי הדין של רה"מ ורעייתו בדרישה מהיועמ"ש מנדלבליט לחקור את ניצב רוני ריטמן: "האמין שמשפחת נתניהו יזמה את התלונה שהגישה כנגדו פקודתו בגין הטרדה מינית", נטען במכתב

author-image
דרישה ממנדלבליט: לבדוק מחדש את חקירות נתניהו
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

עורכי הדין של ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה פנו היום (שלישי) ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לחקור את ניצב רוני ריטמן, מחשש לניגוד עניינים בעקבות טענותיו כי נתניהו מנהל נגדו קמפיין בשל החקירות נגדו.

עורכי הדין יוסי כהן ויעקב ויעקב וינרוט טוענים כי "היום התברר שניצב רוני ריטמן, מי שעמד בראש חקירות ראש ממשלת ישראל ורעייתו, היה נגוע במשוא פנים, משום שהאמין שמשפחת נתניהו יזמה את התלונה שהגישה כנגדו פקודתו בגין הטרדה מינית", נכתב במכתב ששוגר ליועמ"ש.

 

"דבר זה מטיל צד כבד על החקירות שנוהלו בראשותו כנגד משפחת נתניהו, וכל עניין שנבדק על ידי היחידה בראשותו ביחס לבני הזוג נתניהו, מוטל בספק", הוסיפו השניים. "לכן אנו מבקשים שתבדוק מחדש את החקירות הנ"ל".

בתוך כך, ביום חמישי הקרוב יקיים  ח"כ יואב קיש, יו"ר ועדת הפנים דיון בנושא.  "החשדות העולים מהתחקירים שפורסמו בעיתון הארץ ובעיתון מעריב מעלים שאלות קשות של ניגוד עניינים ויחס מפלה כלפי צ'. נבדוק כיצד מתנהלת החקירה של ראש הממשלה, כאשר החוקר האחראי מאמין שנתניהו מנהל נגדו קמפיין תלונות להטרדה מינית. הנושא יתברר בדיון הוועדה. אזמן את כל הגורמים הרלוונטיים ואת ריטמן עצמו, אני מקווה שיופיע,, אמר בהודעה שהוצאה מטעם הוועדה.

החקירה ה-10: ארבע שעות נחקר נתניהו

קודם לכן, במשך ארבע שעות נחקר נתניהו במעונו שבירושלים בפרשה 4000. מטעמו נמסר לאחר מכן כי "בפני רה"מ לא הוצג היום שום דבר חדש, וכי הוא מעולם לא עשה עסקה עם אלוביץ' תמורת סיקור אוהד", כך נמסר היום מטעמו של נתניהו בתום חקירתו. יחס מיוחד לאלוביץ'? "טענה מופרכת".

 

פרקליטי רה"מ בנימין נתניהו ורעייתו שרה פנו הערב (ג') ליועמ"ש אביחי מנדלבליט בדרישה לבדוק מחדש את החקירות נגד רה"מ בטענה שניצב רוני ריטמן, שעמד בראש החקירות נגד רה"מ, היה נגוע במשוא פנים.

זאת לדברי עו"ד יוסי כהן ויעקב וינרוט, לאור טענות ריטמן כי משפחת נתניהו יזמה את התלונה שהוגשה נגדו בגין הטרדה מינית

ם כי ריטמן השתמש באפלייה בחקירות משפחת נתניהו מפני שחשב כי הוא זו שיזמה נגדו את תלונת פקודתו בגין הטרדה מינית. הפרקליטים כתבו למנדלבליט במכתב כי הם מבקשים לבדוק מחדש את החקירות של ריטמן בעניין נתניהו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חקירות
דניאל | 15-08-2018 18:48
כן לבדוק מחדש ועכשיו. הכל מופרך ויזום.