האסון בנחל צפית: כשלים נוספים של מנהל המכינה - סרוגים

האסון בנחל צפית: כשלים נוספים של מנהל המכינה

כשלושה חודשים אחרי האסון הכבד בו נהרגו 10 תלמידים בטיול של המכינה הקדם הצבאית 'בני ציון' בתל אביב, ההורים השכולים יוצאים לקרב משפטי ודורשים להקים ועדת חקירה בלתי תלוי בראשות שופט בדימוס

כשלושה חודשים אחרי האסון הכבד בו נהרגו 10 תלמידים בטיול של המכינה הקדם הצבאית 'בני ציון' בתל אביב, ההורים השכולים יוצאים לקרב משפטי ודורשים להקים ועדת חקירה בלתי תלוי בראשות שופט בדימוס.

אמש (שני) דווח ב'חדשות הערב' ב'כאן' על כשלים נוספים, לכאורה, של מנהל המכינה. על פי הדיווח, אחת מבוגרות המכינה סיפרה למשפחה של אחד מהרוגי האסון כי בטיול שערכה המכינה בעבר באיזור מצדה חולצו הנערים באמצעות יחידה 669 של חיל האוויר.

על פי הדיווח, הבוגרת סיפרה כי מנהל המכינה יובל כאהן "הפך את זה לבדיחה", כהגדרתה. בנוסף, במקרה אחר הורה כהאן לחניכים לעבוד בשטח פתוח בדרום הארץ תחת איומי רקטות.

צפו הכתבה מתוך תאגיד השידור הציבורי 'כאן'.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
זה עניין של השקפה
א | 10-07-2018 14:23
אני חושב שכאהן ניסה להנהיג משטר קשוח במכינה שלו, ולא לוותר לנערים, גם אם זה כרוך בסיכון מסויים - כי בעצם כשהם יתגייסו לצבא - המצב שלהם לא ממש ישתפר שם - מחינת הסיכונים שהם נמצאים בו. אני לא ממש בקיא בפרטים לעומקם, אבל זה איך שאני מבין בגדול את הדברים.
מנהיגות
אמא | 11-07-2018 7:00
האורות האדומים כבר דלקו אז ..מי שיכול לחשוב לקחת ילדים ללא תיאום עם גורמים מקצועיים, אבטחה מסודרת וכל ההכנות המתבקשות שלא יעיז לקבל עליו אחריות כה גדולה. האסון קרא כי אין שום פידוח על התופעות הללו וגם דני זמיר מתנער מאחריות..
2
מחפשים נקמה ולהרוס לאחרים
אבנר | 10-07-2018 23:47
לא מוצדק
לא יודע מה מחפשים
רפי | 11-07-2018 18:15
לא יודע אם מחפשים נקמה. ולא ברור לי מה תועיל ועדת חקירה. היה כשל ברור וידוי מי אחראי על הכשל הזה. גם המגיב הראשון טועה לא מדובר כאן על קושי פיזי או נפשי אלא בעשיית מעשה ללא טווח בטחון מינימאלי. כאחד שמוביל מסעות בשטח הרבה מאוד שנים אצלי זה לא היה מתחיל בכלל. אני לא לוקח סיכונים על חיים בכלל ודאי לא של אחרים.