מפתיע: זו המתנה היקרה שקנה הנסיך הארי לאחיינו - סרוגים

מפתיע: זו המתנה היקרה שקנה הנסיך הארי לאחיינו

הנסיך הארי החליט להשקיע במתנה מקורית ויקרה במיוחד, לכבוד טקס ההטבלה של אחיינו הנסיך לואי, בנם השלישי של הדוכסית קייט מידלטון והנסיך ווילאם. על פי הדיווחים שווי המתנה עומד על למעלה מ30,000 שקלים

מפתיע: זו המתנה היקרה שקנה הנסיך הארי לאחיינו
  (צילום: מתוך אינסטגרם)

הנסיך החדש בממלכה, בנם השלישי של הדוכסים מקיימברידג' הוטבל היום (ב') בטקס חגיגי-כמיטב המסורת בממלכה הבריטית ונכנס באופן רשמי אל היורשים החוקיים לכתר.

אל הטקס המלכותי שהתקיים בכנסיית הקאפלה המלכותית של ארמון סנט ג'יימס במרכז לונדון, הגיעו מיטב בני הממלכה והחברים הקרובים של קייט מידלטון והנסיך ווילאם. ביניהם: הנסיך צ'ארלס (הסבא המאושר) ורעייתו קמילה, משפחתה של מידלטון, וכמובן הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל. מי שבלטו בהיעדרותם מהטקס היו המלכה אליזבת ובעלה פיליפ, שטרם ברורה סיבת היעדרותם.


בעוד שלא מעט אורחים התלבטו מה לקנות ליורש העצר החדש(והחמישי בתור לכתר), הנסיך הארי הצליח להוכיח שהוא דוד איכותי ומצא מתנה חינוכית ומקורית במיוחד.

על פי הפרסום הארי החליט לקנות לאחיינו לואי הקטן, את המהדורה הראשונה של ספר הילדים האהוב עליו "פו הדוב" מאת א.א מילן, שפורסמה בשנת 1926.


לא מדובר בעוד ספר ילדים, אלא במתנה נדירה ויקרה במיוחד, מאחר ומדובר במהדורה הראשונה שפורסמה בשנת -1926 לספר הילדים האהוב.

"הסאן" מעריך שהמתנה שקנה הארי לאחיינו מהחנות הלונדונית Peter Harrington, המתמחה בספרים נדירים ומהדורות ראשונות- שווה כ-8,000 פאונד (כ-39 אלף שקל). נקווה בשבילו שלואי הקטן יאהב את הדוב היקר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
סרוגים
דוד | 09-07-2018 21:48
עוד ידיעה אחת על מה אכל ומה שתה הבריטי האויל, אני לא מתכוון לפתוח את האתר ההזוי וכעת, לדווח על טקס הטבלה? אני גמרתי אתכם 'סרוגים'
לדוד.סתם ידיעה נחמדה מהעולם
יפה יוסף | 10-07-2018 16:36
סרוגים לא מתכוונים לנצר מישהו. ההטבלה באה מהיהדות, אל תשכח.
2
מתנה לליאו
מוריה | 19-07-2018 18:10
ספר עולה 30000000 איזה חיים בסרט