אביב גפן: "בטוח שאייל גולן ינצח אותי" - סרוגים

אביב גפן: "בטוח שאייל גולן ינצח אותי"

האיחוד המפתיע של הזמרים אביב גפן ואייל גולן ייחשף הערב לראשונה על המסך, בתכנית ראליטי חדשה שתנסה למצוא את התגלית הבאה של ישראל. בין עשרות המתמודדים שצפויים להשתתף בתכנית החדשנית נמצא גם זמר דתי מוכר שזכה לצפות מקרוב באיחוד

author-image
אביב גפן: "בטוח שאייל גולן ינצח אותי"
  (צילום: אייל או אביב/ קשת 12)

שלום עושים עם אויבים ומסתבר שגם תוכניות: לאחר סכסוך מתוקשר ופיוס, הזמרים אביב גפן ואייל גולן ישיקו הערב (ב') בקשת 12 את התכנית הראשונה והחדשה שלהם יחד.

לראשונה על המסך, גולן וגפן יצטרכו לבחור יחד את הזמרים שיכולים להיות התגלית הבאה של ישראל. כל זמר או זמרת שיגיעו לאודישנים יהיו חייבים לקבל את הקולות של שני הזמרים המנוגדים זה מזה, כדי לעבור הלאה לשלב הבא. לאחר שיעברו את שלב האודישן יצטרכו המתמודדים להכין שני ביצועים אחד עם הלהקה של אייל ואחד עם הלהקה של אביב- כשברגע האמת יצטרכו לבחור לבצע רק אחד מהביצועים שיקבע גם לאיזה נבחרת ילכו.

פורמט ראשון מסוגו (צילום: מתוך התכנית אייל או אביב/ קשת 12)

"אני די בטוח שאייל גולן ינצח אותי" אמר גפן בראיון לynet והסביר "אייל מייצג את רוב העם. אני המיעוט הגדול אומנם, אבל זה עדיין מיעוט". גפן שעזב בשביל התכנית עם גולן, את הכיסא בתכנית "דה וויס" לאחר 4 עונות. ציין כי לתכנית החדשה יש מטרה חשובה יותר מלמצוא עוד תגלית מוזיקלית: "בישראל קיימים אנשים כמוני וכמו אייל גולן וכאן זו הבמה היחידה שאפשר לדבר על זה סוף סוף".

אייל לעומתו רואה את התכנית כהזדמנות לענות לגפן על דבריו השליליים נגד הז'אנר המזרחי:  "הוא תמיד ידע לדבר בגנות המוזיקה המזרחית ואף אחד לא ענה לו. תמיד חיכיתי לרגע הזה" אמר גולן בראיון.

ראה את האיחוד של אביב ואייל מקרוב (צילום: יחצ)

לתכנית יצטרפו גם ארז טל שינחה את התכנית והזמרת מירי מסיקה שתנסה לגשר על הפערים בין אביב ואייל בבחירת הזמרים ובקבלת החלטות.

בין עשרות המתמודדים שצפויים להשתתף בתכנית החדשנית, נמצא גם הזמר הדתי המוכר מתי שרקי שחשף לאחרונה את הניצחון שלו על הגמגום בזכות השירה. אנחנו מאמינים שהוא יצליח גם לרגש את אביב ואייל, לפחות כמו שהוא מרגש אותנו.

התכנית תשודר הערב, אחרי החדשות בקשת 12 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תוכנית מעולה
כ | 10-07-2018 10:11
אביב גפן ואייל גולן - שני אמנים משכמם ומעלה, כל אחד והסיפור שלו, והערכים שהוא מייצג. לשניהם יש דברים שנויים במחלוקת באמתחתם. התוכנית עצמה מעניינת ועשוייה טוב. המנחים הנוספים - ארז טל ומירי מסיקה הם דמויות עם עומק ולא סתם עוד בוגרי ריאליטי למינהם... ואני מסכים עם אביב לגבי המשמעות שיש לתוכנית הזאת מבחינת השיח בין הציבורים ששני האמנים האלה מייצגים.
2
'כִּי מִגֶּפֶן סְדֹם גַּפְנָם' [דברים לב,לב]
עמוס | 10-07-2018 17:50
כִּי מִגֶּפֶן סְדֹם גַּפְנָם וּמִשַּׁדְמֹת עֲמֹרָה עֲנָבֵמוֹ עִנְּבֵי רוֹשׁ אַשְׁכְּלֹת מְרֹרֹת לָמוֹ כמה נערים הרס הגפן הלזה. אסור להביא תמונתו