תפנית: הנאשם בפרשת דומא בדרך לביתו? - סרוגים

תפנית: הנאשם בפרשת דומא בדרך לביתו?

שופט בימ"ש המחוזי מרכז בלוד, עמי קובו, הורה בסוף השבוע האחרון לשירות המבחן לערוך תסקיר משלים בעניינו של הקטין הנאשם במסגרת פרשת 'דומא', אשר יבחן את שחרורו של הקטין למעצר בית

תפנית: הנאשם בפרשת דומא בדרך לביתו?
  (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

שופט בימ"ש המחוזי מרכז בלוד, עמי קובו, הורה בסוף השבוע האחרון לשירות המבחן- בניגוד לעמדת הפרקליטות- לערוך תסקיר משלים בעניינו של הקטין הנאשם במסגרת פרשת 'דומא', אשר יבחן את שחרורו של הקטין למעצר בית. ההחלטה מגיעה מוקדם מהצפוי שכן תחילה קבע השופט דיון בעניין ליום חמישי הקרוב.

בנוסף, הורה השופט לבחון אפשרות של איזוק אלקטרוני לקטין. את החוות דעת ביקש השופט להגיש לבימ"ש כבר השבוע, עד ליום רביעי הקרוב.

עו"ד עדי קידר מארגון 'חוננו' אשר מייצג יחד עם עו"ד ציון אמיר את הקטין מסר כי "מיד לאחר ההכרעה במשפט הזוטא הגשנו בקשה להורות על שחרורו של הנאשם. לצערנו ולמורת רוחנו הפרקליטות התנגדה בתוקף לבקשה. ההתנגדות הזו לא במקומה ולא מכבדת את החלטת בית המשפט. אדם לא צריך להיות באופן אוטומטי – בטח לא קטין ובטח לא שנתיים וחצי – במעצר עד תום ההליכים. ובעיקר אחרי הכרעה כזו הייתי מצפה מהפרקליטות לשחרר. שחרור לא מהווה הסכמה לחפות אלא להמשך ההליך בצורה הוגנת ונכונה".

"אני שמח שבית המשפט מתקדם איתנו צעד אחר צעד והורה על הגשת תסקיר משלים ואני מקווה שהתסקיר הזה יביא, במהרה ולאחר כל התלאות שעברנו, לשחרורו של הנאשם." הוסיף קידר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אין כלום כי לא היה כלום רק עלילה של הבולשבקים
עמוס | 08-07-2018 10:23
נכון ? בטח !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2
שקד יכולה לקנות את עולמה, אם תתמוך.
אבי | 08-07-2018 11:46
מאוד מצער שישנם חלקים בעם שאיבדו את האימון בה. כאן יש לה הזדמנות לתקן את העיוות שיצרה במו פיה.
3
טוב מאוחר מכלום.
נדב | 08-07-2018 13:08
איך לא הקימו וועדת חקירה על הסיפור הזה??? רשע וזוועה הצורה בלתי נתפסת, ועדיין ממשיכים לשתוק?! נער גבעות דמו הותר?! לא תעצוד על דם רעך!!!
4
מסכן
יקיר | 08-07-2018 13:09
איך השבכ יתן לו לצאת הרי הוא יספר הכל, עד הסיפור הזה חשבתי שהתימנים מדומיינים בקשר לעוזי משולם, המציאות הנוראית עולה על כל דמיון.