בקרוב על המסך: סדרת טלוויזיה חדשה על המוסיקה היהודית

בקרוב על המסך: סדרת טלוויזיה חדשה על המוסיקה היהודית

פרסום ראשון: תאגיד השידור הציבורי 'כאן' ישדר לראשונה סדרת טלוויזיה חדשה שכולה על המוסיקה היהודית, בסדרה ישתתפו יוצרים וזמרים דתיים וחרדים מהארץ והעולם, ביניהם: אודהליה ברלין, גד אלבז, הראפר ניסים בלאק ועוד- צפו בהצצה לסדרה

author-image
תתכוננו: סדרת טלוויזיה חדשה על המוסיקה היהודית
  בין קודש לחול (צילום: מתוך הסדרה)

חובבי המוזיקה היהודית שימו לב: לראשונה ב'כאן' 11, תשודר סדרה חדשה שכולה על טהרת המוסיקה היהודית, בדגש על החסידית.

הסדרה בת שישה פרקים, תעקוב אחרי חמישה זמרים ו-שלוש זמרות על הרצף של היהדות האורתודוקסית. בין חסידים אדוקים מבית לחוזרים בתשובה, בין יקירי המגזר לאלה שמורדים בו.

אודהליה ברלין- שירת נשים במוזיקה היהודית

הסדרה צפויה להעניק תיעוד מיוחד לגיבורי התרבות של המוסיקה היהודית המתחדשת בארץ ובעולם. ותנסה לענות על השאלות: מהו מקומה של המוסיקה בחברה החרדית והדתית בכלל? כיצד יוצרים יצירה "כשרה" בתוך מערך שלם של איסורים? מה מקומן של הנשים בכל הסצנה? ומהי ההתייחסות לכוכבים שלא מתנהגים בצורה שמצופה מהם?

בסדרה ישתתפו: הראפר ניסים בלאק (D Black) שגדל כסוחר סמים, התגייר וכיום מביא את הגנגסטא – ראפ למאה שערים, הזמר ליפא שמלצר הילד הרע של העולם החסידי, המתארח אצל ברק אובמה בבית הלבן ובמקביל מצלם קליפים בהשראת ליידי גאגא,  גד אלבז, שעזב לאחרונה את הארץ ומפיק מניו יורק קליפים חדשניים הזוכים למיליוני צפיות ביוטיוב.

ישתתפו גם הזמיר החסידי הצעיר מוטי שטיינמיץ, שרק לאחרונה הוציא דואט משותף עם ישי ריבו ולהקת זושא ההיפסטרית הניורקית המופיעה במיטב פסטיבלים בעולם.

הצצה ראשונה: 

בנוסף בסדרה ישודר פרק מיוחד, שיעסוק בשירת הנשים בחברה הדתית. בו ישתתפו הזמרות: אודהליה ברלין, הכוכבת הגדולה של המגזר עם המופע "אוחילה", שזכתה בפרס שר החינוך על תרומתה לסצנת המוסיקה היהודית המתחדשת.

פרל וולף, זמרת ויוצרת, חסידת חב"ד משיקאגו המאמינה שאיסור "קול באשה ערווה" חל בכלל על הגברים ולכן מופיעה בפני קהל מעורב ומזמינה את מי שלא אוהב את הרעיון לא להיות נוכח באולם וגם ציפורה איבגי, זמרת חרדית, המתגוררת עם בעלה וילדיה בכרמיאל ומופיעה בפני קהל נשי בלבד ואסור לצלם אותה שרה.

יוצר: אמיתי אחימן | בימוי: אבידע ליבני ואסף גלאי | עריכה : גלעד ענבר, טלי וויסמן | צלם ראשי: דרור לבנדיגר | הפקה: סומיוקו הפקות בע"מ ואמיתי אחימן

"חסידיסטוק", מה- 24.7.18, בכל יום שלישי בשעה 22:00, בכאן 11 ובדיגיטל | 6 פרקים, משך כל פרק: כחצי שעה

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ציפורה איבגי?????
תמר | 02-07-2018 14:04
ממתי הקהל שלך הוא רק נשים???? לא היית בתוכנית של אייל גולן?????????? אם חזרת בך אשריךךךך כי יש לך קול נדיר!! ואני אוהבת לשמוע אותך