תחרות חדשה לטלגרם: הערוצים מגיעים לוואטסאפ - סרוגים

תחרות חדשה לטלגרם: הערוצים מגיעים לוואטסאפ

אפליקציית המסרים הפופולרית הודיעה על השקת אפשרות חדשה לקבוצות, שיאפשר למנהלים ליצור קבוצות סגורות ולשלוח הודעות ללא תגובות של שאר חברי הקבוצה. מדובר באפשרות המועתקת מטלגרם, שם ערוצי הטלגרם זכו לאהדה רבה

author-image
תחרות חדשה לטלגרם: הערוצים מגיעים לוואטסאפ
  וואטסאפ יוצאים למלחמה מול טלגרם (צילום: שאטרסטוק)

וואטסאפ מעתיקה מטלגרם: אפליקציית המסרים הפופולרית הציגה היום (ראשון) שירות ערוצים למנהלי קבוצות, אשר נועד להציב תחרות לערוצי הטלגרם שזוכים לאהדה רבה בציבור.

ערוצי הוואטסאפ מהווים שדרוג של הקבוצות המוכרות, כשלמעשה מדובר באפשרות חדשה למנהלי הקבוצות. בעת יצירת הקבוצה, המנהלים יוכלו להגדיר האם מדובר בקבוצה רגילה או בערוץ סגור, שבו רק מנהלים יוכלו לשלוח הודעות ללא תגובות של שאר חברי הקבוצה.

במסגרת האפשרות החדשה ניתן גם להמיר קבוצות קיימות לערוצים בוואטסאפ. כדי לעשות זאת, נכנסים לתפריט הקבוצה, ואז בוחרים באפשרות "הגדרות קבוצה". בתפריט שנפתח לוחצים על האפשרות "שליחת הודעות" ואז מסמנים "מנהלים בלבד". פעולה זו תחסום את כל מי שאינו מנהל מכתיבה בקבוצה.

בוואטסאפ הסבירו כי שירות הערוצים נועד להקל על העברת המידע דרך האפליקציה. "אנשים רבים משתמשים בקבוצות בוואטסאפ כדי להעביר מידע והודעות חשובות, ביניהם הורים, מורים בבתי ספר, מרכזים קהילתיים וארגונים נוספים" נכתב בבלוג הרשמי של וואטסאפ. "שירות הערוצים מגדיל את יכולות מנהלי הקבוצות במקרים כאלו".הערוצים גם מאפשרים להשתמש בוואטסאפ ככלי תקשורת לכל דבר, כפי שערוצי תקשורת רבים עושים כיום בערוצי הטלגרם.

האפשרות החדשה זמינה כעת בכל העולם בעדכון האחרון של וואטסאפ. העדכון יותקן באופן אוטומטי בקרב המשתמשים, וכן זמין להורדה בחנויות האפליקציות של אפל וגוגל. כמו כן, כל מי שיעדכן את האפליקציה בסלולר יוכל ליצור ערוצים גם דרך גרסת המחשב של וואטסאפ.

העדכון הנוכחי הוא האחרון בסדרה נרחבת של אפשרויות חדשות לקבוצות בוואטסאפ שהושקו בחודשים האחרונים. בחודש שעבר התווספו תיאורים לקבוצות ויכולת לחפש הודעות המתקשרות אליכם בתוך הקבוצה, וכן הוסר היכולת של מנהלים להחזיר אנשים שיצאו מקבוצה מוגדרת. כמו כן, לפני כחודשיים האפליקציה הגדירה מחדש את סמכויות המנהלים בקבוצות ואפשרה לכל מנהל להדיח מנהלים אחרים מתפקידם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו