TOY מלכותי: כשהנסיך ווילאם פגש את נטע ברזילי

TOY מלכותי: כשהנסיך ווילאם פגש את נטע ברזילי

במסגרת יומו השלישי בישראל, הנסיך וויליאם הגיע היום (רביעי) לשדרות רוטשילד בתל אביב כדי לפגוש את זוכת האירוויזיון, נטע ברזילי. ארמון קנזינגטון סיכם את הביקור המיוחד ב'כפרה עליכם' והנסיך אף הבטיח לארוז בגד ים לביקור הבא שלו בישראל

author-image
כשנטע לימדה את הנסיך מה זה- ''כפרה עליכם"
  הזמינה אותו לאירוויזיון? (צילום: Marc Israel Sellem/ פלאש 90)

רגע לפני שהוא חוזר לארמונו בבריטניה עם המון חוויות מישראל, הנסיך ווילאם לא פספס מפגש מיוחד עם זוכת האירוויזיון שלנו- נטע ברזילי.

השניים נפגשו היום (ד') בשדרות רוטשילד בתל אביב וניהלו שיחה ארוכה וידידותית במיוחד על מוזיקה, אירוויזיון וישראל. אומנם ווילאם לא זכה לביצוע מקרקר של נטע והלופר אך קיבל סיור מיוחד על ההיסטוריה וחיי הלילה של תל תל אביב. לאחר מכן לחץ ידיים לתושבים שנכחו במקום וקינח בכוס גזוז עם ברזילי בדוכן מקומי.

(צילום: בן קלמר Ben Kelmer@)

מיד לאחר הביקור, חשבון הטוויטר הרשמי של ארמון קנזינגטון צייץ בגאווה את התמונה של ווילאם עם נטע וכתב: "הדוכס מקיימברידג' נפגש עם זוכת האירוויזיון נטע ברזילי לגזוז בשדרות רוטשילד" הארמון הסביר לבריטים שפחות בקיאים, כי גזוז, זה משקה קל מוגז.  ולא שכח לסכם בתגית #כפרה עליכם.

"הוא היה מאוד קשוב ונחמד" סיפר לוואלה יונתן וייס, מורה דרך שעשה סיור לנסיך. לדבריו, ווילאם התחבר מאוד לנטע ואף בסוף התבדח ואמר "שבפעם הבאה הוא יביא איתו בגד ים לתל אביב".

הבטיח לשוב לתל אביב עם בגד ים  (צילום: Marc Israel Sellem/ פלאש 90)

י

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נטע ברזילי,
נילי | 27-06-2018 14:03
הצפרניים שעשו לך ארוכות מדי ולא מתאימות או תורמות לשום דבר בהופעתך המיוחדת.