ביקור היסטורי ראשון: הנסיך ויליאם נחת בישראל - סרוגים

ביקור היסטורי ראשון: הנסיך ויליאם נחת בישראל

בביקור רשמי ראשון של נציג ממשפחת המלוכה הבריטית, הדוכס מקיימברידג' ויליאם נחת הערב בישראל. מחר ייפגש עם ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה ועם נשיא המדינה ריבלין

author-image
ביקור היסטורי ראשון: הנסיך ויליאם נחת בישראל
  הנסיך לראשונה בישראל (קרדיט: הדס פרוש/ פלאש 90, אבי דודי)

ביקור הנסיך: בביקור רשמי ראשון של נציג ממשפחת המלוכה הבריטית, הדוכס מקיימברידג' ויליאם נחת הערב (שני) בישראל. הוא התקבל על ידי שר התיירות יריב לוין וחבר הכנסת אמיר אוחנה שנבחר על ידי ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

לוין בירך את הנסיך ואמר לו כי הוא הגיע בזמן מצויין לארץ הקודש, ושהביקור בוודאי יביא לנבחרת אנגליה הצלחה. הנסיך הודה ללוין על קבלת הפנים החמה.

בחשבון הטוויטר הרשמי של ארמון המלוכה, צייצו עם נחיתת המשלחת הבריטית, וכתבו: "הנסיך ויליאם נוחת בישראל, לביקור הרשמי הראשון של בן משפחת המלוכה הבריטית".

בהמשך צפוי הנסיך לסייר במוזיאון "יד ושם" בירושלים ולאחריו ייפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה במעון הרשמי בבלפור. מאוחר יותר ייפגש הדוכס מקיימברידג' גם עם נשיא המדינה ראובן ריבלין בבית הנשיא.

בפתח ישיבת סיעת הליכוד התייחס נתניהו להגעתו של הדוכס מקיימברידג', הנסיך ויליאם לביקור היסטורי ראשון בישראל של נציג בית המלוכה הבריטי. "אני חייב להגיד שזה לא בדיוק נכון מפני שיש פה נציגה, וזו הסבתא-רבא שלו, הנסיכה אליס, אחת מחסידות אומות העולם שהצילה יהודים ביוון בימי מלחמת העולם השנייה וביקשה להיקבר כאן בירושלים".

בהמשך הוסיף עם עקיצה קטנה: "אנחנו כמובן נקבל את הנסיך בברכה. רעייתי ואני היינו מזמינים את כולכם אבל המקום קצת צר במעון רה״מ, אז אנחנו נברך אותו בשמכם ובשם כל אזרחי ישראל – ברוך הבא!״

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
רק שחברי אצ''ל לא יפוצצו את מלון המלך דוד
עמוס | 25-06-2018 23:50
חחחחחחחחחחחח