בקרוב: האם נצטרך לשלם כדי להצטרף לקבוצות בפייסבוק?

בקרוב: האם נצטרך לשלם כדי להצטרף לקבוצות בפייסבוק?

הרשת החברתית הודיעה כי היא שוקלת לאפשר למשתמשים לגבות תשלום חודשי עבור הצטרפות לקבוצות מוגדרות בפייסבוק. המנויים יתאפשרו רק לקבוצות המציגות תכנים ייחודיים ומקוריים, כשהמחירים ייקבעו על ידי המנהלים

author-image
בקרוב: האם נצטרך לשלם לקבוצות בפייסבוק?
  (צילום: שאטרסטוק)

האם בקרוב נצטרך לשלם כסף כדי להצטרף לקבוצות בפייסבוק? הרשת החברתית הפופולרית הודיעה כי היא בוחנת אפשרות חדשה לקבוצות, שתאפשר למשתמשים לגבות תשלום חודשי עבור הצטרפות לקבוצות באתר.

במסגרת שירות התשלום החדש, מנהלי הקבוצות יוכלו ליצור קבוצה פרטית המיועדת למנויים בלבד, אשר תוצב לצד הקבוצה הפתוחה הקיימת. הקבוצה הפרטית תשמש כמעין הרחבה של הקבוצה המקורית, כשמנהלי הקבוצה יוכלו לפרסם תכנים מקוריים וייחודיים- שיהיו זמינים רק לחברי הקבוצה ששילמו מכספם. מחיר ההצטרפות לכל קבוצה יהיה בין 5 ל-30 דולר לחודש, וייקבע על ידי מנהל הקבוצה.

בשלב הזה שירות התשלום נבחן באמצעות מספר מוגבל של קבוצות, שנבחרו על ידי הנהלת פייסבוק כקבוצות שמספקות תוכן מקורי. קבוצת הפייסבוק הראשונה שהצטרפה לשירות היא הקבוצה "Declutter My Home" ("נקה את הבית שלי", שמציגה טיפים לסידור ונקיון הבית. קבוצת המנויים החדשה תיקרא "Organize My Home" ("ארגן את הבית שלי"), ותציע לרוכשי המנויים מדריכים מקיפים לניהול הבית, אירועי שאלות ותשובות שיועברו בשידור חי, ופרויקטים קבוצתיים משותפים.

בפייסבוק הסבירו כי שירות התשלום נוצר במטרה לעודד את מנהלי קבוצות להשקיע יותר בפרסום והעלאת תכנים מקוריים. "השירות לא אמור להחליף לחלוטין את הקבוצות הקיימות, אלא רק ישמש כהרחבה של הקבוצות הפתוחות" אמר מנהל המחלקה לפיתוח בפייסבוק, אלכס דווה. "מנהלי הקבוצות פועלים ליצור קהילות משותפות, שאנשים אוהבים לחזור אליהם מדי יום. השירות החדש הוא כלי שנועד לסייע להם בניהול הקהילה שלהם, ויאפשר להם להציע יותר תכנים לחברי הקבוצה ולקבל תגמול על פועלם הרב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תשלום
רפי | 22-06-2018 15:43
אני נתקתי את הפייסבוק בגלל חדירה לפרטיות.אבל לשלם?בכדי להכנס לקבוצה?הזוי.מס הכנסה כנסו בבקשה לתמונה.