את זה בטוח הרצל לא חזה: החל משעות הבוקר היום (ד') רץ ברשת ובקבוצת הווטסאפ סרטון בו אישה ישראלית צורחת בכותל "הרצל" (ויש הטוענים "אסתר") מבלי לשים לב כנראה שכמה מטרים בודדים מולה מצלמים כתבה לערוץ זר.
הקטע שהפך לבדיחת רשת ענקית, נלקח ככל הנראה מכתבה ששודרה כבר לפני 5 שנים בערוץ 4 השוודי- אך זה לא מה שהפריע לרשת הישראלית ליצור היום עשרות ממים ובדיחות מהחיפוש אחר הרצל הנעלם בכותל.
-הסרטון המדובר והממים בנושא הוסרו מאתרנו, על מנת למנוע עגמת נפש נוספת-
תגובות
תחשבו על זה חבל שגם אתם לוקחים חלק בפסטיבל הנוראי הזה. שיימינג לאשה תמימה שקראה למישהו מבני משפחתה ולא שמה לב למצלמה. מה עובר עליה ועל בני משפחתה כשהם רואים את הסרטון והבדיחות? חשבתם על זה? ??