התנגדות למחווה לנתניהו: "יקיר ההתיישבות הוא לא" - סרוגים

התנגדות למחווה לנתניהו: "יקיר ההתיישבות הוא לא"

"הקפאת הבניה נמשכת, הריסות ליהודים בלבד, השתלטות מטורפת של הערבים על שטחי סי והחרבת עמונה", בשורת האשמות מתנגד חה"כ סמוטריץ' להענקת יקיר ההתיישבות לראש הממשלה נתניהו

author-image
התנגדות למחווה לנתניהו: "יקיר ההתיישבות הוא לא"
  התקוממות ביו"ש. נתניהו (צילום: הדס פרוש/פלאש 90)

חה"כ בצלאל סמוטריץ' תוקף הבוקר (שלישי) את ראש הממשלה נתניהו: "מהרבה בחינות הוא ראש ממשלה טוב, אבל יקיר ההתיישבות הוא לא!", קרא בזעם.

סמוטריץ פירט את שורת הפעולות שהביאו את סמוטריץ' לצאת נגד נתניהו: "הקפאת הבניה נמשכת, הריסות ליהודים בלבד, השתלטות מטורפת של הערבים במימון אירופי על שטחי סי בחסותו ועוד ועוד. את עמיחי הוא בנה רק כי הכרחנו אותו ורק בגלל החרבת עמונה. לא מגיע לו שום פרס ושום אות מההתיישבות", האשים חבר הכנסת.

מוקדם יותר פרסמנו, כי באותו השבוע בו פונו תושבים מהיישוב נתיב האבות ותפוח מערב, הנחה נתניהו לדחות את הריסת המבנים הבלתי חוקיים במאחז נוואג'עה הממוקם ליד היישוב סוסיא בדרום הר חברון, זאת לאחר לחץ בינלאומי.

מאות שוטרים וחיילים גויסו לקראת פינוי והריסת חמישה מבנים בלתי חוקיים בהתאם להנחיית בג"ץ, אך על פי הפרסום אמש בynet, התקבלה אתמול הנחייה מלשכת רה"מ לדחות את מימוש החלטת בג"ץ למועד לא ידוע.

ביום חמישי הקרוב עתיד נתניהו לקיים סיור במועצה אזורית בנימין, שם  יוענק לו אות "יקיר ההתיישבות", זאת לאחר החלטת ראש המועצה, אבי רואה. הטקס ייערך בשילה הקדומה בהשתתפות רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו.

הבוקר, שיגרו פורום ההתיישבות הצעירה- נציגים מעשרות ישובים קטנים ביהודה ושומרון,  מכתב לראש הממשלה נתניהו  בו נכתב: "אף ישוב מבין 66 היישובים הצעירים הממתינים להסדרה, טרם הוסדר".

הפורום מזכיר במכתב כי האמריקנים אינם מתנגדים להסדרת המאחזים ואין הצדקה להמשיך ולהתייחס להתיישבות הצעירה לפי המלצות דו"ח טליה ששון: "אנו מצפים להתייחסות מעשית מצידך, אשר תפסיק את גרירת הרגליים, תייצר ותחייב הסדרה אינטנסיבית ואפקטיבית, ותצדיק את התואר הרם של 'יקיר ההתיישבות'", צוין במכתב. בפורום ההתיישבות הצעירה מתכננים, במידה וסוגיית ההסדרה לא תקודם, להקים מאהל מחאה בירושלים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ביבי בשלטון מדינת ישראל יכולה לישון בביטחון
הציבור | 19-06-2018 11:34
הדיקטטורה של בגץ מחזיק את ראש הממשלה בביצים במהפך שנת 77 מנחם בגין עשה טעות גדולה ביום שאמר יש שופטים בירושלים מנחם בגין קשר לעצמו את הידיים במקום לעשות ניקיון יסודי בתקשורת רדיו קול ישמעאל ערוץ בלעדי שופר הדיקטטורה של מפאי הסמרטוט האדום של בן גוריון למי שלא היה פנקס אדום לא היה לילדים בבית מה לאכול שמאלנים מטורללים תמשיכו לחלום לחזור לשלטון תתחילו לשיר התקווה בת שנות אלפים מכות מצרים
2
החזרת הכבוד היהודי
אסתר | 19-06-2018 12:16
הגיע העת לעשות קצנו מדיבורים . רוצים לראות דברים זזים בשטח אדוני ראש הממשלה הראה את נחישותך בהתיישבות כמו נחישותך בגרעין האירני גרעין ההתיישבות היהודית בשטחי ארץ ההבטחה חשובה אף חשובה יותר מביש שדוקא ראש ממשלה יהודי ימני הורס ישובים יהודיים ומתיר עבריינות ערבית שבאה לקעקע את אחיזתינו במולדת היהודית
3
ומי לקח את הכסף בגבעת האולפנה, לאחר שביקש
הצביעות חוגגת | 19-06-2018 13:38
מהילדים למסור את הנפש? מי קיבל תמורה של עשרות מיליונים ואחר כך עוד התלונן? הרב שלך?
4
הבחור הזה חצוף
יהודי פשוט | 19-06-2018 13:55
סמוטריץ' בסגנונך אינך מייצג אותנו נאים הדברים כשהם נשמעים מפי מי שמכבד, ואתה לא
5
מחווה לנתניהו
עדי | 19-06-2018 13:55
הבעיה שלך,סמוטריץ,שאצלך המילההתישבות מתיחסת רק לאיזור אחד,שהחלטת שהוא ייקרא התישבות,אבל אצל ראש הממשלה,גם מקומות אחרים נקראים,התישבות,ואם הוא דואג גם לפיתוחם,אולי מגיעה לו מחווה?,אני מקווה שאילו אתה הייית ראש הממשלה גם אתה היית רואה את התמונה כולה.