חדשות טלוויזיה

רגע לפני המיזוג: שינויים דרמטיים בערוץ עשר

רגע לפני המיזוג עם רשת, ערוץ עשר החליט לעשות כמה שינויים בלוח התכניות. בין היתר התכנית הוותיקה של אורלי וגיא תוזז לאחר 8 שנים מלוח השידורים

רגע לפני המיזוג: שינויים דרמטיים בערוץ עשר

כשבוע לאחר שחתמו בעלי המניות של ערוץ עשר על מיזוג עם רשת 13, על מנת למנוע הפסדים נוספים. ערוץ עשר החליט לעשות כמה שינויים בלוח השידורים, כדי להכין את הקרקע לאיחוד.

החל משבוע הבא בערוץ עשר, הצמד אורלי וגיא יעברו לשדר בערב זאת לאחר 8 שנים בהן הגישו בערוץ תכנית בוקר קבועה. מיום שני הבא תוכניתם תזוז ל19:10 בערב. התוכנית תעסוק בענייני היום , החברה – נושא שאורלי וגיא עוסקים בו רבות וגם יביאו את הצד המשפחתי והזוגי.

את מקומם יתפסו לתקופה הקרובה מירי נבו, אור הלר ומגישים נוספים שיגישו תכנית בוקר, עד המיזוג עם רשת. אחריו צפויה ככל הנראה התכנית של אברי גלעד והילה קורח להשתלט על רצועת הבוקר.

בנוסף לשינויים הללו התוכנית ״הכול כלול״ בהגשת סיון כהן סבן תחזור לשעה המקורית, שעה 16:00 ומיד לאחריה תשודר מהדורת ארבע וחצי בהגשת אלי ראכלין.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
עמוס
17.06.18

בולשיט !! מה זה משנה כיצד הורסים את המדינה? אבל רוב העם עובר לאט לאט לערוץ 20 הנהדר